dinsdag 30 september 2008

Dinsdagavond 30 september 2008

Zo, nog net even op het nippertje voor het slapen gaan. 't Was een aardige dag, er zijn toch wel veel momenten dat ik me behoorlijk gaar voel, niet zo gek na zo'n tijd... .

Vanmorgen zijn we gestart met een gezellig ontbijt en is Nick naar Rune gegaan om de hele dag te spelen. Rond elven hadden Edwin en Margriet van de firma Quinfox de enorme lading files op de weg getrotseerd voor een bezoek; dat was erg gezellig, nog bedankt voor jullie aanwezigheid, steun en cadeaux! Het kado voor Nick hebben we even verstopt ;-)

Daarna was het weer even plat om te rusten en daarna een flinke gezonde maaltijd :-) Tegen het einde van de middag zijn Betty en ik even naar Officecentre geweest om een webcam en een bluetooth adapter te kopen, om er voor te zorgen dat de automatisering in huize Teeuwen een beetje op orde is als volgende week alles van start gaat.

Zonet zijn de buren vertrokken, dat was ook erg gezellig. Bijzonder detail is dat zij in Rhodos op een plaats waren (en het nieuws lazen over mijn situatie) op een steenworp afstand van het hotel waar wij eerder dit jaar hebben gezeten. Nu is het tijd voor rust, ik hoop dat we als een blok slapen vannacht, het weer is prima geschikt voor een diepe slaap zou je zo zeggen :-)

Iedereen een goede nacht gewenst en tot morgen!

Jur

1 opmerking:

Barend zei

Hoop wel dat je een breedbeeld webcam hebt gekocht voor die dikke kop van je ;-)

Welterusten

Barend