donderdag 20 november 2008

Donderdagavond 20 november 2008























Goedenavond allemaal!

Nick ligt inmiddels lekker te ronken na een verjaardag! Het was erg leuk. We zijn begonnen met een ontbijt en cadeaux op bed: een Duplo supermarkt, een kleuterlaptop (net als papa) en een DVD van Brum. Helemaal gaaf allemaal! Daarna was het snel naar beneden waar hij een versierde en omgedraaide (voor de nieuwe bank) woonkamer aantrof; helemaal gaaf :-) Daar zijn we gelijk begonnnen met spelen, de supermarkt in elkaar zetten etcetera, etcetera. Al vrij snel kwam tante Corine met de taart en ook een kado: een kassa.



Betty en ik zijn op den duur naar Rotterdam afgereisd, dat moet nou eenmaal hé. Ze hadden wééér vertraging; het apparaat had weer kuren gegeven gedurende de ochtend, dus daar zit je dan weer te wachten en te wachten. Na de bestraling was er geen tijd meer voor een lunch, dus moesten we direct door naar de centrum locatie van het Erasmus voor een 10 minuten gesprek met de Radioloog over de voortgang. Blijkbaar hadden we de papieren status van mij mee moeten nemen (lang leve de automatisering) dus moest ik zelf de status oplepelen (hoe gaat het...) daar kon de beste vrouw natuurlijk ook niets aan doen, maar een beetje triest is het wel natuurlijk.

Enfin, nadien snel weer terug naar huis om eens te kijken of er nog wat te feesten viel. Eenmaal thuis nog even wat gegeten en gerust, de bank is ondertussen bezorgd en het feestvarken en de dames hebben zich prima vermaakt.

Ik moet zeggen dat ik me vandaag echt een beetje beroerd voel van het ziek zijn (ja dat klinkt als een logisch gevolg, maar het is zo) het kostte me echt veel moeite om na de rust een beetje dat gare misselijkachtige gevoel kwijt te raken. Uiteraard wilde Nick graag naar de Mac, ik had al als tip gekregen dat iemand veel baat had bij Cola met veel bubbels te drinken als je je misselijk voelde van de chemo of andere derrie die je ziek maken: het hielp echt! Je begrijpt dus dat we naar de Mac zijn geweest, dat was eigenlijk de afsluiter van deze dag voor Nick. Morgen mag hij op de creche trakteren en zou hij al afscheid mogen nemen om naar school te gaan, maar dat hebben we kort uitgesteld, omdat dat vermoedelijk veel te veel gaat worden voor ons alledrie zo middenin de behandelingen en de schema's waar we nu mee zitten, even wachten dus nog.

Ik wil graag iedereen bedanken namens ons alledrie voor alle kaarten, sms'jes, e-mails en digitale kaarten die Nick voor z'n verjaardag heeft gekregen, erg leuk!

Welterusten allemaal en tot morgen! Morgen ook weer erggg vroeg weg, dus ik weet even niet of er iets word geschreven morgenochtend.

Jur

1 opmerking:

Willy zei

Lieve Jur & Bet!

Zo op de valreep: van harte met Nick zn vierde verjaardag! Heerlijk dat jullie het zo met zn drietjes hebben kunnen vieren (op die onderbreking na natuurlijk). Als ik het goed begrijp ga je een deal sluiten met Mr.Coca-Cola? Tevens dan maar even een waarschuwing van een ex-tandartsassistente: pas op voor je tanden! Het is nl rotzooi voor je glazuur. Dat glazuur wordt er een soort zacht van/lost op. Poets daarom ook niet meteen je tanden na het drinken van een sloot cola. Misschien is het een aanrader om behalve het poetsen ook je mond te spoelen met fluoridespoeling (dat komt dan ook plaatsen waar de cola komt en je tandenborstel niet ;-)).
Oke, dat was even een helder moment zo laat op de avond.
Al hoop ik natuurlijk wel (voor alle duidelijkheid) dat Mr. Coca-cola en Mrs. Pepsi eerder failliet gaan dan dat hun winsten gaan stijgen door jouw overmatig gebruik, als je begrijpt wat ik bedoel.
Weet je, door dit gezemel en gezwets moet ik nu weer ff denken aan ruim 15 jaar geleden. Alleen toen deed ik/deden we het op een andere manier...(you remember???). ik zal t onthouden en vast een schrijfblok en een rol toiletpapier bij mn bed leggen. haha!!

Nou, voor nu heeft dat niet zoveel zin, want het is al laat en ik ga mn mandje opzoeken. Kees is als het goed is al een paar uur in dromeland, maar voor hem is het dan ook al om half 6 dag. Zoooow vroeg, k vind t knap van hem.
Over Kees gesproken, hij zei dat hij ook wel mee wil naar Rotterdam. Dus als je nog eens een planninkje maakt, dan mag je hem ook wel inplannen. Hij is tegenwoordig al om 7 uur in Gouderak, dus je hoeft niet bang te zijn dat hij te laat bij je is ;-).

Ik wens jullie een goede nachtrust en morgenochtend weer heel veel sterkte!
We hopen elkaar zaterdag weer even live te zien en te spreken.

Toedeloe!

Liefs, Willy.