vrijdag 28 november 2008

Vrijdagochtend 28 november 2008

Mogge allemaal,

Bar slechte nacht weer, huisarts met studieverlof, dus maar eens even kijken hoe we dat op gaan lossen vandaag :s Deze dag is een betrekkelijk rustige, ik moet alleen even naar de Neuroloog in het groene hart ziekenhuis (dat is aan de overkant van de straat) verder een beetje gedeist houden, Sandra is hier vandaag, we zullen er een gezellige dag van maken :-)

Ik vraag me al sinds het wakker worden in het HAGA zo rond begin September af wat er in de wereld aan de hand is, na gisteren blijft mijn verbazing stijgen.....is iedereen gek geworden of zo of ligt het aan mij ? Nouja, we zullen een zien, ik begreep dat België ook al op de nominatie stond of staat voor aanslagen, zal dat allemaal echt zijn ?

Nu, geniet van de dag allemaal en tot snel!

Jur

1 opmerking:

Ad zei

inderdaad Jur, de wereld op z'n kop ! De één loopt de benen uit z'n reet om gezond te worden en de ander voelt zich geroepen om het licht uit je ogen te knallen. Wat een waanzin...Je kunt maar beter niet te lang over het waarom nadenken....Maar nu ik erover nadenk......sinds jij niet de Allah Akhbar gebeden meer over de afdeling laat schallen is het gaan rommelen....
(We missen je man !)

Enniewee, maak er zowiezo tóch maar weer een mooie dag van. (jou kennende gaat dat weer helemaal lukken !)

grtz
ad