woensdag 26 november 2008

woensdmiddag/avond 26 november 2008

Goedemiddag allemaal!

Zo, deze ochtend was weer ene slopend verhaal, na een zeer slechte nacht, was de rit naar de Daniel ook weer een zeer bijzondere; de chauffeur reedt verkeerd, alsof hij het voor het eerst deed :-( Daar eenmaal aangekomen eerst bloedprikken (3 minuten werk), uurtje wachten (bakkie koffie voor zwager John die mee was) en vervolgens wachten bij de Oncoloog (wekelijks gesprek over de chemo / bloedresultaten) dat liep me daar uiiittt...!!! Uiteindelijk toch maar eerst naar de kelder voor de bestraling die NA de afspraak met de arts zou volgen, die mensen wilden ook eten tenslotte. Direct weer terug naar boven en het gesprek met de arts gehad; de bloedwaardes waren weer perfect, eigenlijk gaat het verwonderlijk goed....dat moet zo blijven! Uiteindelijk naar huis en pas laat (rond enen) weer thuis, even eten en rusten...ik zou zo 3 dagen achter elkaar kunnen slapen heb ik het gevoel.

Om nog maar even op gisteren terug te komen, dat was namelijk ook een zeer geslaagde en vermoeiende dag. Uiteraard was er de rit Daniel (samen met Betty) even rusten na thuiskomst en vervolgens met Nico Faaij (je kent 'm wel) de Goudse binnenstad ingegaan naar een kopergieterij en daarna bij Belverdere een bakkie of twee gedaan; dat was erg gezellig! Eenmaal weer thuis eten met Nick en Betty, Nick naar bed en ik werd opgehaald door twee mannen van Sideways om bij Gerwin thuis het eerste exemplaar (wat niet meer een eerste exemplaar was overigens) van de nieuwe CD in ontvangst te nemen. Ook dat was erg leuk, de hele band was er en ik kreeg nog een extra cadeaux erbij (uiteraard zijn er geen foto's gemaakt van het officiëele deel :-)) In ieder geval is dit een CD die tot nu tot als laatste in onze studio is opgenomen dit jaar;erg goed uit de verf gekomen én altijd een onwijze leuke tijd met de mannen in de studio! Helemaal top!

Nu ja, we gaan hier zo eten, ik verwacht nog wel wat mensen vanavond, maar helemaal duidelijk is dat niet....we zullen zien :-) Ik wens jullie nu alvast een fijne avond en nacht toe en tot morgen!

Jur

Geen opmerkingen: