woensdag 17 december 2008

Woensdagochtend 17 december 2008

Zo, weer een vroegertje, de boterham zit er al lang en breed in en nu wachten op de fijne taxi ;-) Zodadelijk bloedprikken, bestralen en gesprek met de oncoloog. Dan is de Daniel even einde oefening. Ik denk dat ik inderdaad dat bestralingsmasker wel mee zal krijgen, 's even kijken wat we daar eens mee gaan doen !

Nah, verder weinig nieuws te melden, 't was al weer weer rond vieren dat m'n ogen open gingen, dus een zeer korte nacht achter de rug helaas :s

Fijne dag allemaal en tot snel!

Jur

2 opmerkingen:

Annemieke zei

Hoi Jurrie,

Succes vandaag!

Groetjes van Annemieke

Carla Yvonne Noomen zei

Hallo Jurrie,
Voor de verandering even een berichtje vanaf de (ongeveer) de Kleiwegbrug. We zijn er gistermiddag heen gevaren, samen met de Johanna (de sinterklaasboot) om de entree naar de stad i.v.m. kaarsjesavond wat op te fleuren. We blijven nog even liggen tot morgen. Dan varen we richting Leiden en na het weekend door naar de Kaag.
Komen begin volgend jaar weer terug tenzij de vorst ons dwingt om eerder huiswaarts te gaan.
Je leven ziet er de komende dagen een stuk rustiger uit. Al lijkt rust niet zo bij jou te passen gezien alles wat je onderneemt. Misschien een goed voornemen om het wat rustiger aan te doen? Moet zelf ook nog een paar goede voornemens bedenken maar ik heb nog tijd.
Dat griezelige bestralingsmasker zou ik persoonlijk bij de vuilnis zetten. Kan me niet voorstellen dat je er goede herinneringen aan hebt. Weg er mee en geniet van de bestralingsvrije periode die is aangebroken.

Aad