dinsdag 20 januari 2009

Dinsdag 20 januari 2009 : ze zijn op

Zo, laatste dosis capsules zijn binnen. Weer een paar wazige uren achter de rug, met name twee nachten dat ik niet tot waardeloos heb geslapen en gisterenavond stortte m'n bed naar beneden; vorig jaar nieuw gekocht :s Ik geef toe, bijna 87 kilo ineens zou ik ook niet echt fijn vinden, maar vanmorgen deed ie het weer bijna; 't zou erg onprettig zijn als je je al nauwelijks kunt manoeuvreren en je bed klapt ineens schuin op de grond, zie dat maar eens te fixen in je eentje met al die bocht in je lijf :-(

Enfin, deze kuur ben ik best ok doorheen gekomen, weinig bijzondere bijwerkingen en ik voel me best ok, maar de drie weken rust kunnen nog wat teweeg brengen; we zien het allemaal wel.

Tot snel!

Jur

STOP

1 opmerking:

Carla Yvonne Noomen zei

hoi Jurrie,
Moet pittig spul zijn, die chemo. Zal wel niets te maken hebben met de sterkte van je bed! Hoe werkt die chemo de komende drie weken door? Blijkbaar verwacht je daar iets van. Ik zal me er via internet nog eens in verdiepen, weet niet eens de samenstelling. Er zullen meer soorten zijn. Misschien dat het spul effectiever is met een vleugje voorjaar in de lucht; en niet te vergeten de inauguratie van Obama! Wel bijzonder dat zoveel mensen hopen en denken dat hij alle problemen even gaat fixen. Het is wel een fenomeen en ik denk zelf ook dat hij wel een eindje komt. Alleen al het idee dat hij daar nu zit (ik heb ooit nog over die laan gelopen richting obelisk waar gister al die mensen stonden te vernikkelen)geeft een beter gevoel.
Over voorjaar gesproken: ruim anderhalve week geleden schaatsten we hier in de Turfsingel langs de schepen. Ook wel een feestelijk gevoel. Dat was ook zo'n beetje de eerste ijstest voor Rune en Dagmar: een matig succes.... Rune prutst liever met emmertjes water over het schip. Dat kan de komende tijd weer volop.
Houd je taai. Mijn schrijffrequentie neemt ook af maar we denken hier aan boord regelmatig aan jullie.

Aad