dinsdag 27 januari 2009

Dinsdag 27 januari 2009

Zo, na een korte stilte weer wat iets proberen te schrijven. De boel is een beetje omgegooid hier, Betty gaat nu op maandag en woensdag werken, Nick was al een tijdje naar school en buitenschoolse opvang zoals je wist en die twee dagen ben ik dus nu ook alleen thuis; zo ook deze week, maandag een beetje muziek gemaakt op zolder, wat aan m'n werk gedaan en fantastische gezonde anti-kanker maaltijden bereidt (wat ik probeer elke dag te doen.) Vandaag ben ik ook even naar het werk geweest, en in plaats van alleen maar even komen eten en zwammen ook waar voor m'n geld geleverd :-)

Ik zit nu in de tweede week van de drie weken ná de eerste dubbele kuur, dat gaat best goed. Niet misselijk, wel vermoeider dan eerder. Volgende week bloed prikken om te zien hoe dat er voor staat en hoe we verder kunnen (met een zelfde dosis of misschien zelfs nog hoger.....kuch) Nu alleen nog lekker slapen, dat blijft toch wel een drama(tje).

De twee nieuwe gitaristen in huis zijn nog steeds laaiend enthousiast, vooral Nick is niet te stoppen; zodra hij thuis komt wil hij spelen. Betty is druk akkoorden aan het oefenen; 't word nog eens wat hier. Ik heb op Ebay een zak met 144 plectrums gekocht voor 10$ inclusief versturen. Voor je beeldvorming: één enkele plectrum durven ze hier in nederland ongeveer 1 tot 2 euro per stuk voor te vragen. Ik verwacht geen zak vol met het beste van het beste, maar voldoende soorten, maten en kleuren voor beide plukkers. Hier lees je wat een plectrum is.

Allen een goede nachtrust en tot snel!

En nogmaals, nogmaals, nogmaals:

http://www.stophersentumoren.nl

Jur

2 opmerkingen:

Willy zei

Mogge Jur,

Goed weer wat van je te lezen. Aktieve boel bij jullie, gezellig! Hoest met Nick op school? Kennelijk nog energie over om daarna muziek te maken, leuk hoor!
Net als Arco wachten wij in spanning op jullie eerste Teeuwen-Trio-Tour ;-)!!
Geniet van de mooie dingen, maar dat doe je wel, zo te lezen.

Groet,
Kees, Willy & Lerato.

Alles Kits Counselling zei

Hejj Jurrie en Betty,

Goed om weer iets te leven over hoe het met jullie gaat!
Verkoop je plectrums los?? Of is voor eigen gebruik?? Ik wil er wel een kopen!! Ik hoor het wel.....

Hartelijke groet en sterkte met alles.

Margreet Keus en de rest