vrijdag 16 januari 2009

Vrijdagochtend 16 januari 2009

Zo, goedemorgen. Dat was een nacht lekker slapen, geen last gehad van de chemo enzo, wel weer een lichte snotterigheid, dus a.u.b.....mocht je iets onder de leden hebben (gehad), denk goed na vóór je besluit langs te willen komen.

Verder voel ik me nu best ok, (nog) niet veel aan de hand, lekkere eetlust en redelijk fit. Vanmiddag nog wel even naar het werk, even wat dingen bespreken enzo, ik begrijp in ieder geval dat het koud is buiten :-(

Vooralsnog heb ik weinig nieuws te melden, de allergie is zo ongeveer verdwenen, dus dat is lekker. Verder nieuws kun je lezen in de krant (dat is natuurlijk oud nieuws) of zien op TV en internet.

Tot snel!

Jur

4 opmerkingen:

Nico faaij zei

Hoi Jur,
Over TV gesproken. Zaterdag 7 februari gaan we de TV-commercial voor meer aandacht voor hersentumoren onderzoek opnemen met een 0,- euro budget. De bedoeling is dat we die dan in Maart tijdens de brain awareness week zoveel mogelijk op TV gaan laten uitzenden door gerichte sponsors daarvoor te vinden. Ik mail je uiterst dit weekend nog wel wat meer info. Gaat volgens mij echt heel goed worden en misschien is het leuk om die dag alvast vrij te houden.
Groeten, Nico

Carla Yvonne Noomen zei

ha Jurrie,

hou de moed erin, goed dat de tumor niet gegroeid is, nu maar weer verder met je kuur,
je slaat je er goed doorheen,
we denken aan je,

Carla

Anthonetta zei

sorry Jurrie, dat was het account van mijn kleindochter Myrthe,
het bericht is van mij,

Carla

Davy zei

Zo'n kuur is erg duur maar maakt de tumor compleet overstuur! ;-)

GOED WEEKEND!!