woensdag 4 maart 2009

Woensdagochtend 4 maart 2009

Smogges allemaal,

't Word een beetje saai dat ik elke keer terugkom op vorige blogs, maar nu dus weer. Gisterenavond naar bed en in bed met een knorrende maag, ik heb me braaf ingehouden gisterenavond. Avondeten en daarna nog koffie en thee zonder bergen snoeperijen :-)

Iets anders wat wel melig is. Dat etentje van maandag was met een soort voorgeprogrammeerde menukaart, daar stond ook "onbeperkt spareribs" op, die kennen we allemaal. Tegenover mij zaten twee grote zwagers die net twee ribs binnen hadden en de derde wilden, maar volgens de bediening lag de grens op twee met zo'n dergelijk menu, dus ik heb weer wat geleerd: mocht je ooit in Argentinië komen en je wilt van iets twee stuks (Tequila bijvoorbeeld) bestel je gewoon: onbeperkt Tequila, geweldig toch ?

Nu van onzin naar zin: het slapen blijft voor de verandering een drama, ik voel me vandaag weer beter, maar te veel Michelin Mannetje.....dat moet er echt vanaf :-(

Nu, fijne dag allemaal en tot later!

Jur

2 opmerkingen:

Unknown zei

he jur,

fijne dag.. ik heb net een sessie zwembad lessen achter de rug. (wessel voor B en marissa zit er net op... ) nu lekker even pc-en en een andere auto zoeken op autotrader..
hopelijk komt het zonnetje deze week nog.. zulk triest weer vandaag!
doei,
Monique

Tijmen van Galen AV zei

Hee Jur,
kende je deze al?


http://www.youtube.com/watch?v=LEld2kw3pKA

Toch wel bekende artiesten die de ziekte onder de aandacht brengen.

groet Tijmen