maandag 22 september 2008

Hulde voor....

Jullie krijgen vandaag een aantal verhalen voorgeschoteld, als je het niet wilt lezen is dat je eigen keuze :-)

Ik wil ditmaal beginnen met het volgende: hulde voor Betty! Waarom ? Nou, omdat de doordenderende trein die huize Teeuwen heet word bestuurd door jou. Bij het ontwaken word de eerste pil geserveerd door zuster Betty en broeder Nick (in witte jas), vervolgens moet broeder Nick worden voorbereid op de dag terwijl ik me vooral met mezelf bezig hou. Daarna slaat de zorg door jou over naar mij (insmeren voor de gordelroos, de bak met pillen in orde maken voor de hele dag en aan het ontbijt, om vervolgens de dagplanning in gang te zetten (creche voor Nick, Nick naar wie dan ook en het huishouden) Als ik ergens heen moet, breng je me, als er nagedacht moet worden over de agenda doe jij dat. Het enige waar ik je bij mag en wil helpen is koken, ik was tenslotte altijd de kok in huis......pfew!

Het enige wat ik terug kan doen is dat ik er (nog steeds) ben voor je en je vanuit het diepst van mijn hart bedanken! Zonder jou lukt het niet!

2 opmerkingen:

Judith zei

Wauw wat een super lief berichtje voor Betty!(een tranentrekker) Je verdient het meid! Samen met Nick zijn jullie een supertrio als ik dat allemaal zo lees.
Hopelijk voor nog een hele lange tijd....
Liefs Judith
Polaris

Unknown zei

Heeejj Jurrie, zit hier met een grote brok in mijn keel....Betty is ook een bikkel maar dat zijn jullie alledrie!!!

uuhh kan die laptop niet snel weer in elkaar gezet worden? ;-)))

liefs Rosanne