maandag 22 september 2008

Maandag einde ochtend 22 september 2008

Zo, vanmorgen na een heerlijke nacht rust, ontbeten en vrij vroeg naar het werk gegaan voor een paar uurtjes, vertrouwde omgeving, met diverse mensen gesproken (sorry als ik je niet heb gesproken, maar het zijn erg veel indrukken in een korte tijd, moeilijk om uit te leggen....) Het doet me echt deugd om te zien dat veel dingen die je gestart bent of bij betrokken was/bent goed gaan en er over te horen. Iedereen ziet er zo anders uit in mijn beleving, dat zal wel komen omdat de zomer voorgoed voorbij is en ik mijn eigen opgeblazen hoofd dagelijks in de spiegel zie, héhé.

Ik heb verder ook begrepen dat het vrij onduidelijk is wat er nou precies met mij gaat gebeuren de komende tijd (ik dacht dat ik dat helder uiteen had gezet hier), dus ga ik dat nog wat extra verduidelijken deze week hoop ik.

In ieder geval was het leuk om weer mensen te zien en te spreken, ook over van alles en nog wat, 't blijft vreemd een soort van op bezoek te komen op je werk: werken moet je toch? Zelf heb ik ook wat beter door wat een bominslag nieuws als dit is, emotioneel, maar ook voor het praktische, zeker als je een rol hebt (in mijn geval) waarbij je doorgaans de hele dag aan het bomen bent, sparren of noem naar iets wat te maken heeft met vraag en antwoord en onderlinge contacten, heftig hoor! Ik probeer in ieder geval weer wat draadjes op te pakken zover het gaat.

Ik moet nu rusten denk ik, in de loop van de dag vervolg ik het schrijven weer. Blijf vooral mailen, reageren, kaarten sturen en stemmen op Stichting Stop Hersentumoren.nl:

http://solutions.3mnederland.nl/wps/portal/3M/nl_NL/Look3M/Home/Foundation/GreatGift/Nomination/

En ja, na het stemmen geeft ie een foutmelding, maar de stem is wel binnen. Als je 1000 e-mail adressen hebt, mag 1000 keer stemmen.

Jur

Geen opmerkingen: