vrijdag 12 september 2008

I'm alive (8-9-2008)

Hallo allemaal!


Alvast bedankt voor al het medeleven, de afgelopen weken waren turbulent te noemen en ik kan er maar weinig zelf van na vertellen. Aan het begin van de maand augustus ongeveer had ik nogal last van hoofdpijn, dat is een aantal weken gebleven van dag tot dag en op een gegeven moment besloot ik naar de huisarts te gaan ermee; diagnose op dat moment: spanningshoofdpijn en doorverwijzing naar de fysio. Zo gezegd zo gedaan. Echter van vrijdag 29 augustus op zaterdagnacht 30 augustus kreeg ik een epileptische aanval en ben ik in het ziekenhuis beland en het gezin, familie en vrienden in de crisis. Het zag er niet goed uit en scans, MRI scans en noem het allemaal maar wezen uit dat er een tumor in mijn hoofd zit met een hoop vocht er omheen, dit veroorzaakte de pijn en ook de aanval. Het is tot en met dinsdag 2 september erg spannend geweest, er is zelfs een moment geweest dat men afscheid ging nemen van me, omdat ik nogal comateus bleef en nergens op leek te reageren; blijkbaar was dat het signaal voor mij om toch bij kennis te komen, helder te worden een bak koffie te willen en een boterham. Na wat vallen en opstaan ben ik terecht gekomen in het Hazu in Den Haag op de Neurologische afdeling, waar ik behandeld ben en waar ze een punctie hebben gedaan van het gezwel om te zien of het goed of kwaadaardig is en wat de mogelijke behandelmethoden zijn, het is ongeveer 12 werkdagen wachten op de uitslag vanaf vandaag. Tot die tijd probeer ik die dagen in te vullen op een aangename manier en plannen te maken danwel voor deze 10 tot 12 dagen óf misschien wel voor langer als de prognose redelijk of goed is, we blijven tenslotte knokken, elke dag is er één! Ik update de boel wel een beetje hier, allemaal erg bedankt voor het meeleven!





Jur

Geen opmerkingen: