vrijdag 12 september 2008

I'm alive (10-9-2008)

Zo, hoppa weer een nacht verder. Ik kon niet in slaap komen, onrustige benen en armen en ik moest nogal naar de WC, terwijl het uit bed gaan errrrg moeizaam gaat, maar hoezee: twee keer een overwinning en naar m'n gevoel uit bed gesprongen en naar de WC gegaan Vervolgens een matige nacht gehad, in slaap gevallen en met veel wakker worden is het zo'n 9 uur geworden. Het is moeilijk te accepteren dat het leven op gang komt in huis en dat Nick in een wat lastige peuterpuberfase zit, ik zou zo graag lekker mee willen draaien en weerstand willen bieden aan het feit dat ik er niet tegenkan dat Nick zo is op het moment, hij kan er ook niets aan doen Anyways, vandaag is mijn moeder met stiefvader hier geweest, m'n schoonouders en m'n schoonzus Carla met Merel. Drukte van belang en erg emo allemaal, maar erg blij dat ik het gehaald heb en ze toch nog bij normale positieven kan spreken. Zo ff rusten en de rest van de dag afwachten, de zon schijnt, dat geeft wel een extra dimensie aan het thuis vrij zijn.!

Jur

Geen opmerkingen: