vrijdag 12 september 2008

I'm alive (11-9-2008)

Goedemorgen, en weer een dag verder! Hiep hoi! Ik wil nogmaals iedereen bedanken voor alle steun, echt te gek! Deze nacht was best ok, redelijk geslapen en waar ik mee wakker werd was: "we gaan voor goud!" hoe moeilijk het ook zal zijn, ik laat me niet kennen. 't Is eigenlijk jammer dat die rug zo tegenwerkt, voor de rest gaat het best ok. Ik vind het nu al heerlijk om de kans te hebben toch nog iedereen te spreken en te zien en wie weet doen we dat nog wel honderden of duizenden keren dat geeft zoveel kracht! Ik heb zoveel bewondering voor Betty die de boel maar draaiende moet houden hier, ik zou zo graag 100% mee willen draaien en de draad weer oppakken zoals die was, maarja....ff geduld nog misschien ? ik stel me er op in! Inmiddels heb ik al wat familie, vrienden en kenissen over de vloer gehad, d'r gaat nog veel meer komen en ik ga ook nog zelf op stap of iets organiseren, scheelt een hele catering hier Ik hou jullie wel weer op de hoogte!

(p.s.: jullie kennen misschien het adadepot.com forum van mij wel of niet, maar één van de leden uit Denemarken belde me gisteren op; hoe bedoel je een leuke club mensen!)

Geen opmerkingen: