vrijdag 12 september 2008

I'm alive (12-9-2008)

Goedemorgen allemaal! We zijn er weer en ik voel me opgewekt! We gaan voor goud, het word een titanenstrijd, ik voel het, maar ik laat me door niets tegenhouden! De nachten zijn zwaar, we slapen erg slecht en je rust voor geen meter uit, niet dat het door m'n hoofd maalt, maar ik slaap gewoon niet. Betty heeft ook niet veel rust, daar baal ik ook van, ze moet alles maar verstouwen.

Maar goed, deze dag ga ik maar eens proberen gitaar te spelen, kijken of dat nog lukt , moet ik eerst wel die kabouter Plop liedjes uit m'n hoofd zien te verbannen die sinds het ziekenhuis voortdurend in m'n hoofd rondspoken. Verder rustig aandoen vandaag. Morgen is het weer weekend, kijken of we daar een normaal weekend van kunnen maken, samen met Nick spelen proberen! Allemaal bedankt voor de kudo's, het is fantastisch om alles te horen, te lezen een huis vol kaarten en bloemen en planten te hebben, echt geweldig!

Keep you posted!

Geen opmerkingen: