zaterdag 13 september 2008

I'm alive (13-9-2008)

Goedemorgen allemaal! Weer wakker geworden en voel me weer wat beter. Het was weer een zware nacht, ik voelde me erg onprettig en had de neiging mensen te willen bellen....te praten, onzeker....bleh!

Tot overmaat van ramp is Nick verkouden geworden en lag te blaffen vannacht, dat kunnen we er nog wel even bijhebben, ik hoop dat hij de bacillen bij zich houdt...! Ik heb 'm gisteren een mooie Duplo trein gegeven, kijken of we daar vandaag eens lekker mee kunnen spelen, m'n rug is iets soepeler, dus ik kan me wat beter manouvreren :-)

We zullen eens kijken of we er een normale zaterdag van kunnen maken.

6 opmerkingen:

broer zei

Hé Jur,
Sterkte vandaag. Bel gerust als je ff wilt praten.
je Broer

Pim Bos zei

Hi Jur,

Welcome again ;-)
Vond het fijn om jullie te zien en te spreken.
Je schreef "had de neiging mensen te willen bellen....te praten, onzeker....bleh!". Wat mij betreft kun je dat ook gewoon doen. Zou graag iets willen betekenen, en aangezien een lekker biertje nog geen optie is ;-)
Ga lekker met je trein spelen, daar zijn papa's voor. En soms mag ook zoon meespelen ;-)

Geniet van jullie weekeinde!

Carla Yvonne Noomen zei

Dag Jurrie, de laatste weken hebben we veel aan jullie gedacht. Ook wij kregen er slapeloze nachten van. We bleven via Barend en Ingrid op de hoogte. Onvoorstelbaar spannend hoe het nu verder zal gaan. We hebben een tijdje terug in de sint Jan van den Bosch een digitaal kaarsje voor je opgestoken. Dat lijkt nog wel aardig te werken ook! Liefs en graag tot ziens: aad en carla

Ibaneijs zei

Hey Jur,

M'n lijnen staan 24/7 open... Als je behoefte hebt, dan weet je me te vinden. Veel plzier met je treintje (deze schijnen het wel beter te doen dan die van de NS!)

groetjes, rustig aan en sterkte.

Marco

Willy zei

Mogge zwagert!

Net als dat het bij jou nu een vast ritme wordt iedere dag je verhaal op het web te zetten, is het voor ons een ritme geworden om jouw verhaal te lezen. Iedere morgen worden we wakker met de gedachte hoe het nu met je is en of je nog een beetje een nacht hebt gehad. Vannacht niet zo, dus...hmmm...als je de behoefte hebt om ff te bellen....BEL DAN!! Maakt niet uit welke tijd. Net wat iemand anders in een reactie schreef, we zouden graag wat voor je/jullie willen betekenen. Mja, hoe? Dus als we iets op de een of andere manier voor je/jullie kunnen doen, zeg het ons!
We hopen dat jullie een lekker rustig weekendje hebben, dat je kunt genieten van elkaar en heerlijk kan spelen met Nick. Heb je gisteren nog wat op je gitaar kunnen spelen?
Nou sterkte weer en tot gauw!

Dikke kus van ons alle3!

Unknown zei

hoi jur,

ik lees je blog ook elke dag!
sterkte

monique alphons en kids