woensdag 17 september 2008

Woensdagmiddag/avond 17 september 2008

Hallo allemaal! Het was weer een (naar omstandigheden) goede dag vandaag, anders dan de andere dagen en ik ben het wachten een beetje zat eigenlijk. Nadat Nick naar de creche is gebracht, ben ik naar zolder gegaan en heb ik lekker gitaar zitten spelen; heerlijk! Ik heb een song opgepikt die ik ooit heb gemaakt na het overlijden van m'n vader: Heaven heet het......sja, misschien is in mijn geval het handiger als ik een song "Leven", "Knokken" of "Hoop doet leven" had gestart, maar goed. Ik zal zien dat ik er een MP3 van kan maken en ergens online kan zetten. Het was lekker om weer even te spelen in ieder geval.

Daarna ben ik met Betty naar de Reeuwijkse plassen gegaan, hebben we daar lekker gewandeld en zitten lunchen: fantastisch, lekker samen ff wat anders. Terug thuis door een lading e-mail gegaan en een beetje onderuit. Tegen 3 uur kwam mijn broer Joop met schoonzus Rina, dat was ook erg goed ze weer even te zien en spreken. Vervolgens was ik wel toe aan een flinke dosis rust, dus dat heb ik maar gedaan. Betty was chef kok vandaag, we hebben heerlijk gegeten, vooral Nick heeft gigantisch zitten bunkeren; 't was erg gezellig met 'm. Het lijkt alsof ik minstens 3 maanden weg ben geweest of zo, hij is zo gegroeid, hij snapt zo ontzettend veel en kan hele verhalen afsteken.

De rest van de avond maar een beetje chillen, ff wat lezen of zo en dan op tijd de koffer in rusten voor morgen, 't zal wel een zware dag worden vrees ik :-/

Ik heb gemerkt dat mijn e-mail adres prima werkt, maar dat Gmail erg kritisch is op sommige e-mail adressen en dat jullie e-mails dus met enige regelmaat in de spambox belanden zonder dat ik dat door heb helaas :-( Ik heb hier nog een alternatief:

jteeuwen apestaartje xs4all.nl

Tot snel! Als deze nacht goed verloopt, volsta ik morgenochtend met het bericht dat we onderweg zijn naar Den Haag, de rest van de bevindingen volgen in de loop van de dag, telefoontjes zal ik niet zo veel beantwoorden die dag denk ik.

Jur

3 opmerkingen:

Pim Bos zei

Hé Jur en Betty,

De komende dagen zijn we even weg, maar ik probeer hier en daar wel even in te loggen.
Hopelijk nieuws en het begin van aktie morgen, we duimen mee!
In ieder geval lijkt de zon de komende dagen z'n best te doen, dus pak daar wat van mee (wij kunnen er wel wat van afstaan ;-).

Suck6!
Hennie en Pim

Willy zei

Lieve Jur & Bet,

Wij willen jullie nog ff een goede nachtrust toewensen. Morgen D-day, zoals Jur het eerder al benoemde. Héél véél sterkte morgen. Hopenlijk is de uitslag binnen, want ik begrijp dat het wachten niet veel langer moet gaan duren. We houden jullie blog in de gaten en hopen jullie gauw weer eens live te kunnen spreken.

Een dikke knuffel voor jullie en jullie kleine grote man!

Gr, Willy (ook namens man en kind).

Barend zei

Hee Jur,

Goed dat je weer aan't spelen bent! De mp3 hapert inderdaad flink - maar het idee is duidelijk.

Emily en ik duiken als het goed is volgende week ook weer de studio in - en hopen dat je snel weer een keer kunt aanschuiven! Koffie zetten red ik zelf ook nog wel, maar die gitaarsolos komen er bij mij niet zo lekker uit ;-)

Sterkte morgen - en vooral daarna weer. Slaap lekker.

Barend