woensdag 17 september 2008

Woensdagmorgen 17 september 2008

Hallo allemaal, het is weer ochtend! Ik heb geslapen, weet je waarom ik dat weet....omdat ik niet weet dat ik NIET of WEL heb geslapen; soort van onbewust bewust zijn! Ik ben wel een paar keer wakker geworden om naar de WC te gaan, dat is meestal een indicatie dat je slaapt, héhé :-) Die punaises zijn er nog, het doet bijhoorlijk zeer, het athletische begint 'n beetje van mijn lichaam af te zakken, dat zal deze klachten wel veroorzaken (doorligverschijnselen of zo ?), daar baal ik van, ik voel me verder best wel ok, beetje een ouwe vent.

Deze ochtend was een GROTE strijd met Nick, wat kan zo'n mannetje dwars zijn, gelukkig barst ik van de energie, dus dat kan ik er best bij hebben ;-) Hij was toch al aan het peuterpuberen, maar nu heeft dat een veel zwaardere lading en impact. Het is heel fijn dat andere mensen zich vrijwillig bekommeren om hem en z'n driftbuien proberen te beteugelen, dat geeft een hoop rust. Later leg ik het hem allemaal wel uit.

Ik hoop op zon vandaag, de voorspellingen zijn niet echt die richting uit, maar goed, we merken het wel. Ik zou ontzettend graag NU op een Grieks eiland zitten, aan de Moussaka met een ouzo'tje uitkijkend over de zee, maar goed.....ook dat is nog even een droom. Morgen is misschien de uitslag en het vervolg, ik pin me er nog maar niet al te veel op vast, wie weet duurt het nog wat dagen, zeg het maar. Ik wil in ieder geval WEER iedereen bedanken voor de steunbetuigingen, bloemen, kaarten, e-mail noem het maar op, het is fantastisch om zoveel steun te krijgen, ik wil ook dolgraag iedereen persoonlijk spreken, alhoewel dat praktisch wat lastig is af en toe; als wij niet bellen of mailen, denk dan niet dat ik het niet wil, we proberen het in te passen tussen onze dagelijkse besognes in.

Vanmiddag ga ik weer verder hoop ik.

Jur

5 opmerkingen:

Unknown zei

Hello Hello..(ola?!)

leuk je weer te lezen deze ochtend!Peuterpuberen van Nick.. ha ha ik weet er alles van..!! Gaat vanzelf weer over!(al kost het veeeeeel energie en geduld)
Lees je vanmiddag weer!
Ajuh (dat is een tijdje geleden!)
Mo

Willy zei

Mogge Jur,

Goed weer wat van je te lezen (ben zelf 2 dagen weggeweest, wel je verhalen gelezen, maar niet gereageerd)en fijn dat je wat geslapen hebt vannacht! Dan kan je alles net even ietsje meer hebben. En die arme Nick, tis voor hem ook zo'n rare situatie. In ieder geval is het prettig dat jullie een beetje ritme hebben gevonden, dat zal n ieder goed doen. Tja, en dan morgen he, we zitten hier ook echt de dagen af te tellen. Net zoiets als met een kinderverjaardag, maar dan het tegenovergestelde...Als ik het goed begrijp hebben jullie in ieder geval een afspraak waar eea besproken en gevraagd kan worden, maar of de uitslag er dan al is, dat is dan dus nog de grootste vraag. Hmm, het zal de laatste weken cliché geworden zijn, maar eh..'we wachten het maar af he'.
Maak er weer het beste van vandaag, kweenie of het zonnetje jou ter wille zal zijn vandaag...ach, je hebt in ieder geval je eigen zonnetje in huis toch ;-)!
k Lees je vanmiddag weer!

Ondanks dat Kees in Gouderak zit en Lerato op de peuterspeelzaal (idd, ben nu helemaal alleen thuis>met de bedoeling deze tijd te benutten door te poetsen, wassen, stofzuigen, ed...), weet ik zeker dat ik ook namens hen de groeten en een dikke knuffel aan je over mag brengen! BIJ DEZE!

Toedeloe!!
Gr, Willy.

Ad zei

Morning Jur, goed dat je lekker hebt kunnen maffen afgelopen nacht. Maak er weer een mooie dag van, tot nu toe valt het weer niet tegen. Dat Griekse eilandje hou je gewoon tegoed, die blijven daar nog wel even liggen...
Groeten aan je meissie & take care
(da's engels)

grtz
ad

oja...als ik mocht kiezen zou ik liever door Mike Stern 'lastiggevallen' worden dan van kabouter Plop als ik eerlijk ben, maar goed, het is jóuw keuze.... ;-)

Erik van Elven zei

Hee Jurrie!
Goed om je blog te lezen. Zware kost allemaal maar zo lezen houd je de spirit er aardig in. Ik hoop dat jullie afspraak morgen ook weer wat zonneschijn brengt. Dikke lunches met Herman en Rene, toe maar weer :) Wel vrij herkenbaar wat je schrijft over Nick, wij hebben thuis een 3-jarig betwetertje rondrennen die ook de nodige aandacht en discipline vraagt. Geeft je wel weer meer respect voor je eigen ouders hoewel jij natuurlijk altijd een voorbeeldige peuter bent geweest. Ik moest wel erg lachen om het dampo-verhaal trouwens.
Lekker dat je weer eens goed geslapen hebt.
Sterkte morgen!

Erik en Marleen

Willy zei

Schonebroer, ben ik nog ff. Hier komt het zonnetje door. Moet natuurlijk meteen aan jou denken, vandaag schijntie speciaal voor jou!!
('t kan aan mij liggen, maar ik vind t best koud buiten)

Toedeloe!