dinsdag 16 september 2008

Dinsdagmiddag 16 september 2008

Zo, het was toch eigenlijk wel een goeie dag vandaag hoor, beetje gaar van het weinig slapen en een beetje pijn in m'n lijf ook van het hebben gelegen vannacht, maar niet slapen... :-(

Rond het middaguur ben ik wezen lunchen met mijn goede collega Herman en Meneer van Peursen, om wat bij te praten, was erg gezellig en een prettig samenzijn, dat maakt de dagen lekker "normaal", heerlijk in de zon gezeten en genoten van een goede lunch....dat mag dagelijks, heheh :-) Daarna huiswaarts en lekker gerust. Schoonzus Marga kwam hier nog even de boel een beetje op orde brengen, wat drinken en bijpraten; het blijft een bijzonder grijs/zwart onderwerp om over te praten, maar je doet het toch maar.

Ik heb in de loop van de dag mijn zwager John gebeld met de vraag of hij een culinaire suggestie had voor vanavond, met nog wat vitaminen en ga zo maar door, dat kun je prima aan hem overlaten heb ik al gehoord. Samen met Betty ben ik uiteindelijk aan het einde van de middag naar de supermarkt gegaan om de ingredienten voor een heerlijk maal te halen (ten dele John z'n suggesties). Ik heb zelf staan koken en het smaakte gigantisch. Gebakken varkenshaasmedallions, rode bieten, champignonsaus, Pommes Duchesse uit de oven en toe een vanillekwark...... een soort kerstmaal, maar dan anders, beetje overdreven, maar laten we even lekker genieten. Nu ben ik wel een beetje op, 't kost wel energie, dat allemaal, maar het was het waard!

Van de dokter heb ik een inslaapmiddel gekregen, ik hoop dat ik deze nacht eens wat slaap, dat zou wel erg prettig zijn. Verder hoop ik dat Kabouter Plop op reis blijft en me even met rust laat :-)

Nu, ik zou zeggen: geniet van alles, tot morgen!

Jur

2 opmerkingen:

Barend zei

Jeuj, en ik hier maar pannekoeken bakken voor Nick... Dat doen we dus de volgende keer ff anders vriend :-) Moet je wel een vegetarisch receptje scoren.

Afijn - wel goed te horen dat je bij vlagen lekker aan het genieten bent.

Barend

John Mak zei

Hey ènde gozah!!
Toch lekker gegeten zo te lezen. Persoonlijk had ik andere groenten genomen, maar het verschil tussen jou en mij is, dat ik het niet hoef op te eten en jij wel!! haha. Dat toetje had ik mijzelf niet bedacht, maar die kan er zeker mee door. Ik zallem onthouden. Dit lees jij vast niet meer op dit uur. Het is goed als je eens een nachje goed door slaapt. Ik begrijp ook wel datdat moeilijk is, gegeven alle omstandigheden.

Ik weet ook nog iets met zalm. Jij bent per slot van rekening OOOOOK getrouwd met een dochter van een visboer. Ga ik je nog eens uitleggen.

Nou zwagert, we gaan stoppen nu. slaapse en een goeie dag morgen!!

John