dinsdag 16 september 2008

Dinsdagmorgen 16 september 2008

Goedemorgen, hou je vast....... :s De nacht was een bende, de punaises zitten er nog, alsof mijn velletje zich niet wil verenigen met mijn ribbenkast of zo. Ik wil niet weer de klaagzang neerzetten, maar het is nou eenmaal zo. Betty was ook niet lekker, dus dat laat me dan ook niet los. Verder werd ik hier door geplaagd.....de hele NACHT:

http://www.studio100fan.eu/index.php/Wij_gaan_op_reis_-_Kabouter_Plop_(lied)
Ik heb wel iets geslapen, maar onvoldoende voor een normaal mens, laten we hopen op betere tijden. Verder is het weer fijn met elkaar te hebben kunnen ontbijten, de rust lijkt iets weergekeerd in huis en we leven een soort van gelaten naar donderdag toe. Nick is zodadelijk naar z'n maatje Rune (Barend en Ingrid) spelen, zodat we onze handen een beetje vrij hebben vandaag. Gisterenavond waren onze vrienden Boudewijn en Sandra hier, ook erg fijn om even bij te kletsen. Het is fantastisch om te merken, horen en zien dat iedereen er gewoon in gelooft dat het goed gaat komen!

In voorbereiding op donderdag lees ik vrij veel, zo min mogelijk deprimerende toestanden, maar nuttige info. Deze site vind ik erg prettig om te lezen:

http://www.tegenkanker.nl

Nog steeds duizelt het dan, maar je haalt er toch het nodige uit vind ik. Verder probeer ik nog een soort van business as usual te doen, beetje eten koken enzo, muziekje draaien. Achter de computer, al jullie reacties lezen en soms beantwoorden en proberen de vermoeidheid soms te overwinnen en iets te doen. 't Is ook wel nodig dat er rond het huis nog iets gedaan word/werd, misschien toch eens op zoek naar een klusjesman (de pergola, woekerende troep zo her en der :-) )

Anyways, dit is het even voor vanochtend, wellicht in de loop van de dag nog meer, het is wel prettig om in ettappes te schrijven.

Jur

1 opmerking:

Carla Yvonne Noomen zei

Hoi Jurrie,
Aad en ik liggen met ons schip in Leiden, wat goed dat er UMTS bestaat.
We lezen je blog elke dag en leven enorm met je mee.
Hoop dat je beter gaat slapen, de rust kan je goed gebruiken.
met rugpijn slapen is vreselijk lastig, je weet niet hoe je liggen moet, ik neem aan dat je niets tegen de pijn kan doen?
Hou vol, blijf vooral vechten, ook al is het soms moeilijk.
liefs van Carla (& Aad natuurlijk)