maandag 15 september 2008

Maandagmiddag 15 september 2008

Zo, net op de zaak geweest! Dat was leuk! Ik ben blij dat ik zo'n beetje iedereen heb kunnen zien en spreken, 't was een 2,5 uur ipv een uurtje, maar 't beviel me prima! Het is vreemd om onder zulke omstandigheden iedereen te spreken en deze rare onwaarheid (zoals het voelt) weer aan te stippen, maar het voelt ook vertrouwd en prettig dat iedereen zo meeleeft en dat er meer is dan het enkel "collega" zijn of werkezel, het is duidelijk dat iedereen geemotioneerd is, dat geeft ook veel energie, ik hoop snel daar weer lekker vervelend te mogen komen doen :-) Ik heb nog even kort met Piet gesproken, de nieuwe collega die ik heb aangenomen vóór deze toestand, heel prettig, da's al een Berker vóór hij een Berker is volgens mij..., komt helemaal goed :-) Oh man, ik zou zo weer willen werken, 't voelde zo vertrouwd daar! Maar goed, ik heb me voorgenomen daar zo snel mogelijk onder betere omstandigheden terug te komen, we zullen zien! Nu nog die BlackBerry Bold zien te charteren, daar wil ik nog we een paar uurtjes mee friemelen ;-)

Nu weer thuis, even de blog bijwerken en even rusten, de rest van de dag is kalm, zonnig. Oja, ik lees uiteraard alle reacties van jullie, terug reageren daarop is wat lastig, maar ik waardeer het enorm! Een mail sturen kan ook, mocht je vastlopen met reageren hier, gebruik maar adadepot apestaartje gmail.com dan komt de boodschap vast wel over.

Sja en verder. Er is één song die me gigantisch raakt deze dagen, altijd al een favoriet geweest van me, maar nu is de lading enorm veel groter. Ik zou 'm zo posten, maar ben altijd nogal terughoudend als het gaat om rechtengedoe. De versie van de Brecker Brothers op YouTube komt niet in de buurt van de plaatversie van Odds or evens van Mike Stern zelf: Common Ground, dus als je aan het nummer kunt komen, check 'm eens even.. 99 cent!

http://www.amazon.com/gp/product/B00120GFGK/ref=dm_mu_dp_trk3

Jur

3 opmerkingen:

Unknown zei

ha jur!
Gisteren een liedje in mijn hoofd gehad !die NIET van U2 was.... hoe kan dat nu?? (liedje was statue of pride???!) hmm heeeeeel raar voor mij hoor!

we denken aan je!
MO

Barend zei

Ergens in een kartonnen doos in de schuur heb ik nog het cassettebandje (zwart met goud label... zo'n dure) dat jij destijds voor me hebt opgenomen. Odds or Evens. Het zal rond 1992 geweest zijn.

Grijs gedraaid. Toen al hadden we allebei een zwak voor "nummertje drie". En dat is nooit meer overgegaan. Common Ground indeed.

Ad zei

ey Jur, was goed jou en je kanjer ff te zien vanmorgen in de Berkshop. You better be back soon !!!
Vind jullie een supersterk stel. Take care man en hoop op een goed bericht a.s. donderdag & keep the faith !

Ad