zaterdag 20 september 2008

Zaterdagavond 20 september 2008

Goedenavond allemaal! Weer een prachtig zonnige dag voorbij, wat een heerlijk weer. We zijn gestart met boodschappen doen vanmorgen: onzalig idee op een zaterdag, ik was kapot daarna, maar goed ik wilde zelf. Na wat slapen zijn we naar het verjaardagsfeest geweest van m'n stiefvader Nico, het was erg gezellig met iedereen, beetje balen dat je iets mee neemt wat niet op een feestje hoort, maarja....zo zit het nou eenmaal. Wel erg fijn dat er erg meegeleefd word en je er over kunt praten, maar ook gewoon over die stomme Connexxionkwestie van Gouda, om je te schamen :s

Ik heb 't daar aardig uitgehouden, daarna naar huis en nog een klein tikkie zon gepikt in de tuin om vervolgens samen lekker eten klaar te maken. Ik had twee reuzachtige biefstukken en champignons gekregen van m'n schoonouders, dus ik heb weer lekker staan koken en vervolgens hebben we lekker zitten smullen. Zonet hebben we in bed met Nick naar Plop gekeken en gaat hij nu pitten, terwijl ik dit tik.....ik ben echt afgedraaid nu, dus het zal vroeg slapen worden. Morgen een dag NIETS!

Welterusten en tot snel!

Jur

Geen opmerkingen: