zaterdag 20 september 2008

Zaterdagmorgen 20 september 2008

Goedemorgen allemaal! Begin maar met op F5 drukken :-) Ik heb vannacht heerlijk geslapen, wel een paar keer wakker geweest, maar dat doen we allemaal wel eens huh ? Achteraf blijkt dat ik best aardig heb liggen snurken, dus Betty heeft op den duur wel eieren voor d'r geld gekozen en de rust op een ander bed gezocht: zo hebben we allebei toch nog redelijk goed geslapen: hiephoi!

Het ziet er buiten fris en helder uit, word een mooie dag! We hebben veel plannen vandaag, ik hoop dat het allemaal gaat lukken. De pijn van de gordelroos word goed onderdrukt, er begint inderdaad jeuk op te komen, maar ik voel niet dat ik lichamelijke beperkingen ga krijgen deze dag. We hebben er echt zin in. Nick is vrolijk opgestaan, zingend en zit nu lekker in bad te spelen. Geweldig om je weer zo gelukkig en blij te voelen met zulke simpele dingen!

Gisterenavond waren Michiel, Chris, Tijmen en Axel van Aeolus (m'n band) hier aanwezig, was erg gezellig en leuk om weer met elkaar samen te zijn, beetje nadenken wat we nu verder eens zouden kunnen en willen doen voor zover dat gaat. Als ik nu nadenk over een avond repeteren, gaat het enerzijds heel erg jeuken, maar anderszijds zie ik het ook helemaal niet zitten.....we zien wel wat de tijd ons brengt.

Nu, zometeen aan het ontbijt en eens een start maken met deze dag!

Fijne dag allemaal en tot lees!

Jur

Geen opmerkingen: