vrijdag 19 september 2008

Vrijdagmiddag 19 september 2008

Hallo allemaal, ik heb eigenlijk wel even lekker nieuws. Ik heb even een paar uur heerlijk kunnen slapen, heeel ver weg! Ik heb vanmorgen bij de huisarts medicijnen gekregen om de pijn van de gordelroos te onderdrukken en een wat vettere inslaappil voor 's avonds, niet dat ik nou zo'n pillen liefhebber ben (zeker niet), maar dat geeft wel wat rust. Volgens mij komt de totale dosis pillen op een dag zo op 20 of net iets meer stuks...niet mis voor een mannetje van 35 jaar die een paar weken geleden nog een strak wasbordje had, hehehe. Vanmorgen was schoonzus Cobie hier ook even, dat was even goed. Daarna zijn mijn schoonouders geweest, was ook goed. Iedereen is echt de draad van het leven even goed kwijt, wat niet onbegrijpelijk is, zelf heb ik ook het gevoel dat Betty en ik met bepaalde dingen veel verder zijn in het "denken" over onze en de totale toekomst en de onzekerheid die daar aanvast kleeft, ik snap helemaal dat mensen dat misschien ook raar, moeilijk, onaanvaardbaar of zelf idioot vinden. Niet van wakker liggen, vraag het anders even of zeg het :-) Betty slaat zich er kranig doorheen, Nick komt een beetje tot bedaren en ik hoop dat we dit weekend samen een soort weekend kunnen hebben zoals we wel gewend waren, we zien wel.

1 opmerking:

Carla Yvonne Noomen zei

Wat heerlijk dat je weer geslapen hebt, hoop dat je vannacht ook weer lekker slaapt en de rust vind om even tot jezelf te komen.
Wij denken veel aan je en ook aan Betty en Nick, kinderen merken het als hun ouders uit balans zijn, dus jouw rust zal hem ook goed doen.
hoop dat jullie een prettig weekend hebben,
groeten vanaf de Kaag,
Carla en Aad