vrijdag 19 september 2008

Vrijdagochtend 19 september 2008

Hallo allemaal, om maar gelijk met de deur in huis te vallen: de nacht was een drama, nooit geweten dat gordelroos ZO pijnlijk kon zijn, ik wist op den duur niet meer hoe ik moest liggen (en slapen) We gaan zo naar de huisarts om te zien of het al wat aan het slinken is. De kuur is 10 dagen en ik hoop dat na of tijdens dit weekend het fenomeen pijn zich inderdaad verplaatst naar jeuk (ook niet alles.)

Ik wil ook nog even terugkomen op m'n berichtgeving van gisteren. Ik had na het bezoek aan de chirurg met een bulk SMS gemeld aan velen dat ik gematigd positief nieuws had, dat stemde velen hoopvol, totdat ze m'n blog lazen: begrijpelijk. Het nieuws kenden we (Betty, ik, Bert en mijn moeder) eigenlijk al, dus ik keek er zelf inderdaad niet van op, alleen is er nu benoemd hoe we er mee om kunnen (en willen) gaan, dat was voor mij en Betty best een soort van positief te noemen en uiteindelijk hopenlijk ook voor jullie! Dus ja, je kent 'm wel: het half volle glas of het half lege glas: kies maar wat je het meeste aanstaat!

Ik ben dagelijks ontroerd door alle e-mails, berichten, kaarten en andere kudo's van iedereen, 't is geweldig dat iedereen zo meeleeft en iets wil betekenen. In de loop van de dag zal ik nog wel 't één en ander verder schrijven, 't zwiebert ongetwijfelt alle kanten op... .

Tot snel,

Jur

3 opmerkingen:

Unknown zei

goedemorgen deze morgen.. fijn je weer te lezen!

Mo

sandradegraaf zei

Jur,
Als je tuin nog gedaan moet worden?
We horen het wel van je.
Leuke afkorting zeg,het haagse HAGA/"GAZA" ziekenhuis,we hebben er erg om moeten lachen.

groet,
Boud en San

Barend zei

Hoi Jur, ik begreep dat je de glioom niet bij de voornaam wilt noemen, maar ik heb wel een suggestie voor de naam van de gordelroos:

Lionel.

"All night long" (Richie)

En die is ook wel over z'n hoogtepunt heen...

Hou je taai vriend.