zondag 28 september 2008

Zondagavond 28 september 2008

Avond allemaal!

Zo, nog even snel een berichtje voor de slaappil gaat werken :-) Om te beginnen was het erg gezellig met de drie gebroeders van der Toorn en aanhang, druk, maar wel erg leuk. Nadien heb ik wel gelegen, maar ben ik niet met rust gelaten door de luidruchtige buurt, dus voelde ik me vrij brak zo tegen het einde van de middag, jammer :-(

De tong heeft in ieder geval geweldig gesmaakt, zo eet je nooit vis en zo ben je de halve oceaan tot je aan het nemen in 3 dagen tijd :-) (ik lustte nooit echt vis, behalve kibbelingen.)

Nick draait lekker bij deze dagen, het blijft niet gemakkelijk en we zijn ons aan het "inlezen" om hem alles duidelijk uit te kunnen leggen en blijven leggen, dat zal nog wel pittig worden de komende tijd. Hij groeit met de dag en kakelt er op los, nu nog leren luisteren en dan komt het helemaal goed!

Vanavond is mijn moeder met stiefvader even geweest, was ook weer even goed om ze te zien, ze gaan een paar dagen op pad. Nu in bed met de laptop even de avonturen van me afschrijven. Ik zag zojuist dat de woordkeuze van m'n eerste blog vandaag misschien niet de meest handige was, maar ik denk dat je wel volgt wat ik bedoel te zeggen. Het is ook soms van de hak op de tak, zoals deze blog..... pak maar een schaar, een potje lijm en maak er maar wat moois van :-)

Welterusten allemaal en tot morgen!

Jur

en de foto's zoals gevraagd; de eerste is de eerste dag weer thuis (soort van normaal) de tweede was afgelopen week bij de Reeuwijkse plassen, zie die dikke knar! Ik ken geen schaamte, ik leef nog tenslotte :-)




Geen opmerkingen: