zondag 28 september 2008

Zondagochtend 28 september 2008

Goedemorgen allemaal, we zijn weer wakker!

De nacht op zichzelf was niet veel anders dan die van gisteren, maar ik voel me tot nu toe beter gelukkig. Ik ben alleen thuis, da's al weer revolutionair, 't voelde vooral bij Betty nog wat kriebelig, maar ik voel me goed en ben niet bang voor gekke dingen op het moment.

Betty is naar de kerk, Nick naar de creche. Straks is het zwagertijd :-) Zal wel een drukte van jewelste worden hier met alle aanhang, kids enzovoort, gelukkig kunnen ze lekker met z'n allen naar buiten!

Gisterenavond hebben we nog even smakelijk zitten lachen om wat cabaret, lachen is een best medicijn deze dagen, dat houden we er lekker in :-) Ook heel raar om deze aanstaande week als een soort "laatste week" te zien, terwijl dat eigenlijk onzin is, het is VERMOEDELIJK de laatste week dat je kunt doen en laten (zover het gaat) wat je wilt zonder je zo te voelen; zoals de verhalen die de ronde doen......en dan nog maar eens zien of dat werkelijk wel gebeurd!? We gaan dat strijdveld gewoon op en knokken met die handel!

Nu, de zon is er weer....in aantocht! Ik wens jullie al het goede en een fijne dag, tot de volgende update! Enne niet vergeten: klikkerdeklik, morgen is de telling ook bijgewerkt als het goed is:

www.stophersentumoren.nl/3M

http://www.stophersentumoren.nl

1 opmerking:

Barend zei

Hoi Jur,

In ieder geval weer even krabbelen hier zodat je merkt dat ik 5x per dag even gluur of je d'r nog bent ;-)

Het was erg fijn om gisteren even met de Directie van Vrnee in de zon te zitten. Ik hoop dat de rest van Emily's chocoladekoek je ook heeft gesmaakt - als Betty ze niet onder het mom van "niet teveel suiker" zelf heeft opgesmikkeld...

Groet,

Barend