zaterdag 27 september 2008

Zaterdagavond 27 september 2008

Hallo allemaal!

Zo, wat mij betreft zit de zaterdag er zo onderhand op, da's wel even wat anders dan vroeger, dan had ik nog een lange avond vóór me. Vandaag was anders en helaas was minder.

De dag begon vroeg......te vroeg, ik was best gaar toen ik wakker werd, maar toch gewoon de dag enthousiast beginnen, met Nick, zoals elke zaterdag. 't Is alleen zo dat zo'n klein peuterpubertje niet veel nodig heeft om alle energie uit je te zuigen die je hebt, dus na niet al te lang lag ik al weer op bed.....balen :-( M'n schoonouders zouden langskomen om half elf, ik meldde me pas om half twaalf, omdat ik wakker werd van iemand die een heg aan het snoeien was; wie doet dat nou weer vlak onder m'n raam ? Juist; de buurman, die direct aanbood het bij ons ook te doen, geweldig dat soort mensen, nogmaals heel erg bedankt (als je meeleest ;-))

Vervolgens heb ik een heerlijk gebakje gegeten, even bijgepraat met schoonvader en moeder en hebben zij Nick even meegenomen naar Bodegraven, alwaar hij met z'n nicht Lerato de boel op stelten kon zetten, gaf weer wat rust hier.

Rond half één was de volledige directie van vrnee soundproductions bijeen: Michiel, Barend en ik, dat was even erg prettig om met elkaar te zijn. Het onder deze omstandigheden bij elkaar zijn is een mengeling van emoties, het niet begrijpen wat dit nou allemaal weer betekent en nog steeds het jonge hondengedrag van een stel kinderlijke muzikanten die echt nog even twee CD's in elkaar willen zetten en "gewoon" zeer kostbare vriendschap! We hebben heerlijk van de zon genoten, hij is deze dagen nog niet zo heet en lekker geweest! We hebben nog een stuk gewandeld, waarna ik ben gaan rusten.

Na een rust/slaap zijn de voormalige buurtjes langsgeweest rond vijven. Gezellig samen broodje met soep eten, Jordi (de buurman) is de klusjesman deze dagen, dus er zijn wat dingen in en om het huis gedaan waar ik nu de energie niet voor heb; ook weer mijn dank! En nu dus op bed, weer rusten. Ik hoop dat ik me morgen echt beter voel, 't is geen pretje zo, 't zullen die medicijnen wel zijn of zo. Ach ja, achter de wolken schijnt de zon en alles wat leuk en goed was vandaag, was ook echt leuk en goed en geeft me veel energie!

Wederom allemaal weer bedankt voor de kaarten, de kudo's etcetera! Stel je eens voor dat ik iedereen minstens zoveel kaarten terug zou moeten sturen, dat zou een krantenwijk worden om de kaarten uberhaupt te kunnen kopen en versturen! :-)

De komende week zijn er een paar afspraken, voor de rest ga ik zelf nog wat mensen uitnodigen als je het niet erg vind, nog steeds heb ik een paar mensen niet gezien of te weinig en ik weet zelf niet hoe het na 6 oktober zal gaan.

Tot snel allemaal!

Jur

enne niet vergeten klikkerdeklik en/of doneren:

www.stophersentumoren.nl/3M

http://www.stophersentumoren.nl

Geen opmerkingen: