zaterdag 27 september 2008

Zaterdagochtend 27 september 2008

Goedemorgen allemaal. Vannacht redelijk geslapen, maar in matige toestand wakker geworden (allebei eigenlijk) ikzelf ben een beetje onvast, hopen dat dat bijtrekt. Betty is ook wat vermoeid; kan dat ook anders na zulke weken :-( Nick is dit weekend gewoon thuis en het weekend gaan we proberen een normaal weekend van te maken.

Schoonouders komen zo langs, later de dag spreek ik Michiel nog en de oude buurtjes komen buurten. Een betrekkelijk rustige dag denk ik.....met hopenlijk erg veel zon!

Jur

2 opmerkingen:

Carla Yvonne Noomen zei

Hoi Jurrie, even minder fit vanmorgen lees ik. Te lang in de studio gezeten? Ik herinner me nog de atmosfeer van destijds toen we de studio aan het bouwen waren. Moet ergens in 1997/1998 geweest zijn. Volgens mij was ik toen ook fitter dan nu!!
Wij zeilen straks even naar de overkant om een krant en een brood te halen. We wachten nog even tot de wind wat aantrekt. Dobberen kan altijd nog. Houd je taai. aad

Jurrie Teeuwen zei

Hoi Aad, de studio ben ik niet eens geweest, dat trok ik al niet meer :-( 't Is een offday vandaag, helaas :s