dinsdag 28 oktober 2008

Dinsdagavond 28 oktober 2008

Goedenavond,

Het was een betrekkelijk normale dag vandaag. Nick was thuis, lekker aan het zingen, spelen en kwebbelen, we zijn even naar de huisarts geweest voor de wekelijkse checkup en update; ze wil tenslotte op de hoogte blijven. Nadien zijn we naar het winkelcentrum geweest voor de boodschappen, het klinkt raar misschien, maar ik moet zeggen dat dat soort simpele dingen erg leuk zijn om te doen op het moment of zo; ik heb er nooit een hekel aan gehad, maar nu is het leuker; je bent even in beweging enzo.....geef het beessie maar een naam én met z'n drieën even op pad is ook leuk!

Nadien hebben we de auto in de wasstraat gedaan, dat was zeker voor Nick een onwijze belevenis, normaal wastte ik m'n wagen met het handje (sja, ik weet het....kom maar op met je commentaar...) maar nu is dat net even too much. Eenmaal thuis hebben we ons tegoed gedaan aan een lekkere bruine bol met salade en zelfgemaakte Tzaziki; heerlijk en gezond! Nadien ben ik gaan rusten en is Nick aan het einde van de middag voor het laatst naar het consultatiebureau geweest met Betty; laatste prik en ogentest.

Het warm eten bestond uit de Moussaka die we van het weekend hadden gemaakt en wederom Tzaziki en een salade; erg gezond allemaal toch ? Vanavond was schoonzus Cobie even hier voor de was Mark van Dijk; zo vliegt een dag eigenlijk weer voorbij.

Aanstaande week ben ik jarig (...laat ik heel voorzichtig zijn het te zeggen na deze weken en zo'n diagnose...), maar de vraag is wat ik voor m'n verjaardag wil hebben.....: wat zou een mens nou willen hebben ná zo'n diagnose en zo'n traject vóór zich ? Dat vind ik echt heel erg moeilijk zeg, poeh, ik ga daar eens goed over nadenken de komende tijd.

Ik zou zeggen, welterusten allemaal en tot morgen!

Jur

Geen opmerkingen: