dinsdag 28 oktober 2008

Dinsdagochtend 28 oktober 2008

Goedemorgen!


Het was gisterenavond in één woord


G E W E L D I G !


Ik heb de hele avond uitgezeten zonder incidenten gelukkig. Ik was omgeven door vrienden die bij mogelijke problemen in konden grijpen en uiteraard uit waren op een leuke avond samen; het was echt super. Met wat kunst en vliegwerk was er een stoel geregeld op het balkon en ik kon alles prima zien en niet zomaar omvallen. Michiel, Matthijs, Axel, Arco, Barend & Hans: zeer veel dank voor deze geslaagde avond. Oh, ik zou bijna de heren van de band zelf ook vergeten; fenomenale set gespeeld!


Nu, vandaag is het een bezoek huisarts voor de wekelijkse check en einde van de middag consultatieburo voor Nick. Ergens tussendoor spelen en onder andere de auto wassen in de wasstraat met Nick, dat zal hij wel een belevenis vinden :-) Enfin, fijne dag allemaal en tot later!


Jur


2 opmerkingen:

Barend zei

Ha, ja dat was zeker een fijne avond. Toch wel spannend ook. Ik merkte zelf toen ik vanmorgen wakker werd dat ik best wel gaar was - ondanks een redelijke nacht. Zal ook wel van de spanning geweest zijn.

Maar de mannen hebben fijn staan spelen, en we hadden inderdaad een mooi plekkie op het balkon - waar je ingesloten stond tussen 6 mannen zodat je geen kant op kon.

Nou... es kijken of ik hier nog iets kan presteren.

arco zei

Jonghie,

Dubbel blij!

Blij omdat er zo ongelofelijk goed gemusiceerd werd, en blij dat jij er zo relaxt van heb kunnen genieten!

Hier kunnen wel weer ff op teren me dunkt!

;-) Arco.