donderdag 2 oktober 2008

Donderdagmiddag 2 oktober 2008

Middag allemaal, even tussendoor alvast.

Toen Nick eenmaal naar de creche was, is Betty nog de stad in gedoken voor de broodnodige zaken en ben ik op zolder gaan rocken. Ik heb 1:22 van een nieuw stuk in elkaar gezet, totdat m'n hoofd vol zat. Alle indrukken groot of klein vullen m'n hoofd, met als gevolg dat ik meestal even ga rusten om m'n hoofd te legen.....zullen we het maar noemen, dus het is meesal geen lichamelijke vermoeidheid, maar meer geestelijk; 't zal er bij horen. 't Was wel weer even lekker om gitaar te spelen.

Verder weinig spannends daarna gedaan, dan de post lezen (dagelijks komt er nog zoveel binnen, superbedankt allemaal!) de rest van de panne(n)koeken op en even wat boodschappen halen. In de loop van de middag had ik een afspraak met Herman (collega/hoofd van afdeling ICT bij Berk) en Frans (ex-hoofd van de afdeling ICT bij Berk) op de zaak, dat was even heel erg leuk; fijne kerels! Sorry dat ik verder niemand gezien of gesproken heb, maar dit was al aardig vermoeiend. En nu dus weer thuis, even m'n hoofd geleegd en deze blog schrijven. Zodadelijk komt Nick weer thuis en gaan de dagelijkse rituelen weer van start. Als het goed is kunnen we z'n mond behandelen met een soort gel, dat kan hij zich vast nog van de vakantie herinneren, dus dat zal wel een beetje verlichting geven; arme vent :-(

Vanavond komt één van m'n vrienden Arco ook weer buurten, gezellig. De tijd vliegt op deze manier, maar het is allemaal quality time, gewoon tijd doorbrengen met mensen die je dierbaar zijn; beter kan niet!

Oja, de alomgewaardeerde HAGA/GAZA piepels belden of we dinsdag toch maar naar Leyenburg konden komen voor de oncoloog afspraak......welja joh, we passen ons wel weer aan. Aanstaande maandag gaan we eerst blanco zonder vooroordelen naar Zoetermeer; kijken hoe dat (be)valt, dan zien we verder of we zo verder gaan.

Nu, misschien als er nog spectaculaire dingen te melden zijn vanavond, meld ik me weer, anders morgenochtend weer.

Jur

(vergeet niet te stemmen.....jeweetwel: www.stophersentumoren.nl/3M)

Geen opmerkingen: