vrijdag 3 oktober 2008

Vrijdagochtend 3 oktober 2008

Goedemorgen allemaal! We zijn er weer, wakker en wel. We hebben best redelijk geslapen. Toch heb ik iets van de grieperij overgenomen, maar goed ik zit zo onder de troep dat het allemaal wel los zal lopen hopenlijk. Het is jammer dat deze blog geen mogelijkheid bied om kantteken blogs te schrijven of zo, zodadelijk komt er een flinke achteraan, zet je maar schrap ;-)

Tot zo,

Jur

(ps: heeft er nog iemand een blender te leen voor een tijdje ?)

1 opmerking:

Barend zei

Moggeh... wel een staafmixer.

Tot straks :-)

Barend

P.S. ik moet altijd gniffelen als ik de 'woordverificatie' zie die ik moet invullen om te kunnen reageren.

Vandaag is het "irkupzsp". Dat lijkt me een klein dorpje in het noorden van Finland, waar de hele dag blote mannen uit de sauna rennen om in het wak in het bevroren meer te springen.