maandag 27 oktober 2008

Maandagochtend 27 oktober 2008

Mogge allemaal!

Wel een aardige nacht achter de rug, beetje draaien en doen enzo, maar redelijk lekker geslapen toch wel tot een uurtje of half negen, Betty ook redelijk. Vandaag gaat inderdaad Nick samen met Rune de boel op stelten zetten op de Raam, zo hebben wij even onze handen vrij vandaag. Vanmiddag waag ik me aan een ultralange rust, zodat ik vanavond het zo lang mogelijk vol kan houden bij meneer Stern in de Boerderij !

Het is nu echt herfst hé ? Jammer hoor, doe mij maar weer 25 graden en zon, maar ja....dat zit er even niet in :-( Nu, weinig nieuws te melden verder, tot snel ziens; ik weet niet of ik nog blog vandaag, maar anders morgen.

Jur

2 opmerkingen:

Carla Yvonne Noomen zei

hoi Jurrie,
Hoop dat de rust vandaag je goed doet, en dat je veel plezier hebt vanavond.
Hier alles rustig, gisteren de werkplaats weer eens georganiseerd, daar gaan we vandaag mee door tot mijn kleindochter komt logeren.
Grijs weer maar wel met wat blauw ertussen, het wordt koud van de week.
liefs ook voor Betty,
Carla

Ad zei

ey Jur ! Hoop dat je je vanavond helemaal súfgeniet en je alle shit even van je af kunt zetten.
N-joy !