zondag 26 oktober 2008

Zondagavond 26 oktober 2008

Sjooo, wat mij of ons betreft is de dag wel weer om! Zojuist bij Barend & Ingrid vandaan gekomen, daar hebben we nog een beetje de verjaardag van Rune gevierd en de nieuwe dakramen bewonderd; was een gezellige drukte Nick en Rune samen en het is in huis erg mooi en lichter geworden. Rune en Nick samen is een explosie van energie; die gasten spelen wel lekker hoor hé!

Daar kom je dan op het o zo vertrouwde adres (studio) zonder daar naar binnen te lopen of er een magneet gevoel bij te hebben, ik mis het nog niet (zal wel een blokkade zijn.) Wel altijd fijn om weer even met elkaar te praten en als vrienden onder elkaar te zijn!

Zo rond zessen waren we thuis om de door moeder gemaakte stoofperen en het door mezelf bereidde draadjesvlees te verorberen: lekkkkóórrrr! Zometeen op tijd de koffer in, het was zowieso een dag om lekker binnen te hangen en toch wat bij te komen van de matige nachten de afgelopen week.

Morgenavond met een grote groep vrienden naar de Boerderij in Zoetermeer, concert van Mike Stern (ná Kabouter Plop één van de eerste dingen die in m'n brein naar boven kwamen ná een SMS van Barend); daar verheug ik me wel op, zowieso is het wel even spannend met dat epileptische gedoe! Ik ben gelukkig onder prima begeleiding , dus maak ik me niet echt zorgen, we gaan het meemaken!

Welterusten allemaal en tot morgen maar weer! Ik meld deze ook nog maar één keer:

Dus ik zou zeggen: verkoop nu alvast je boot of caravan en doneer, je kunt niet vroeg genoeg zijn, deze ziekte treft vooral jonge mensen. Alle sponsor acties zijn uiteraard welkom! Vergeet ook deze actie niet (stem op Stichting StopHersentumoren.nl):
http://solutions.3mnederland.nl/wps/portal/3M/nl_NL/Look3M/Home/Foundation/GreatGift/Nomination/
en de walk4brains:
http://stophersentumoren.nl/nl/nieuws/walk4brains/

Jur

4 opmerkingen:

Willy zei

Heeej Jurrie, Betty & Nick!

jaja, ook in de polder hebben we n online verbinding. Werd wel weer eens tijd, want dat was sinds dinsdag omgezet. Had dus een heel verhaal van jullie bij te lezen. Tjonge, weer een hoop gebeurd de afgelopen dagen. Gelukkig staat de datum van de behandelstart nu echt vast. Het moet toch gebeuren he....
Die nieuwe coupe staat je goed!! En dan dat masker,pffft, zo te zien liet je het relaxed over je heen komen, wellicht voelde dat van binnen anders. je moet het idd toch ondergaan, dus wat heeft paniek dan voor zin, mja, zeggen/denken en doen is twee. je hebt dit in ieder geval achter de rug. Weer n stapje verder!
Ondanks dat wij met heel andere zaken bezig zijn, weet wel dat je geen moment uit onze gedachten verdwijnt. het voelt zo relatief en tegenstrijdig...al die materiele regeldingetjes, terwijl jij heel andere dingen aan je hoofd hebt (letterlijk en figuurlijk). We wensen jou, Betty en Nick alle sterkte en kracht die jullie nodig hebben enne...we blivjen je weer volgen!!

Veel liefs uit de Flevopolder van ons drietjes!

Barend zei

Hey Jur,

Als je dit leest heb je hopelijk een beetje fatsoenlijk geslapen. Het was fijn om je vandaag weer eens over de vloer te hebben. Morgen komt Nick weer een dagje hier met Rune de boel op stelten zetten. Die twee maken samen zoveel energie dat ik soms denk dat we ze op het lichtnet moeten aansluiten, dan heel Gouda de lampen laten branden.

Gelukkig kunnen ze na een uurtje keten ook heel aardig puzzelen samen.

Ik hoop dat je morgen een lekker rustig dagje kunt doen zodat je je energie bewaart voor het optreden van Mike Stern.

Ik zie je straks.

Barend

arco zei

Jonghie,


Doe lekker relaxt vandaag, vanavond word het erg goed!

Tot zo!

Arco

Emily zei

Hee Jur,

Heel veel plezier vanavond.. laat de muziek door je aderen stromen!

liefs
Emily