zondag 26 oktober 2008

Zondagmorgen 26 oktober 2008 - pakjesochtend :-)

Goedemorgen allen!

We hebben lekker geslapen, ik werd half acht wakker plaatselijke tijd (is dat half negen oude tijd?) en heb best ok geslapen. Betty heeft redelijk geslapen, maar we hebben al met al toch een aardige nacht achter de rug, Nick ook.

Nick bleef lekker spelen op z'n kamer, dus we zijn zachtjes naar beneden geslopen en hebben een ontbijt op bed gemaakt. Vervolgens hebben we een kado tevoorschijn gehaald wat Nick een tijdje terug had gekregen van Edwin en Margriet van Quinfox (wat we nog even bewaard hadden) en klaargelegd voor meneer; wat een feest, hij stond te dansen van geluk! Eerst dus de helikopter uitgepakt en daarna pas ontbijt, erg leuk! Het maakt herrie, geeft licht en is fantaaastisch! We hebben het één en ander gefilmd, dus dat komt er nog een keer aan! Het is of word een druilerige dag vandaag, lekker weer om in bed te liggen of zo of binnen te spelen. In ieder geval melden we ons nog even aan de Raam voor Rune z'n verjaardag.

Gisterenavond was Betty maar de verjaardag van neef Eric, terwijl Arco hier mijn oppas was (voor het geval er weer een epileptische aanval zich aandient) We hebben gezellig bijgepraat (zwager John kwam ook nog even vóór hij naar die verjaardag ging) en we hebben vooral ook gemijmerd over vroeger en wat er verder gaat komen; het blijft een rare aangelegenheid om met het uizicht op "het is straks over" te praten. Je sluit gezamenlijk (en daar bedoel ik mee alles en iedereen om me heen) langzaam een soort boek, de vraag is echter hoe langzaam is langzaam hé ? Wazig hoor :s

Anyways, voor de zoveelste, zoveelste maal: pluk de dag! En hoppetee:

http://stophersentumoren.nl/nl/nieuws/walk4brains/

Groeten van ons,

Jur

1 opmerking:

Carla Yvonne Noomen zei

Hoi Jurrie, als je op de Raam bent wel even de nieuwe dakramen bewonderen natuurlijk. B en I zijn er blij mee. Echt licht wordt het daar trouwens nooit. Foutje van de architect misschien?
Geweldig zoals jij en Betty de moed er in houden. Straks heeft de omgeving er misschien nog meer moeite mee dan jullie. Nadenkend over mijn eigen dood, op mijn leeftijd doe je dat soms, zie ik ook altijd voor me dat de (toekomstige) achterblijvers met de treurigheid zitten. Een vreemd verschijnsel.
Die helikopter van Nick lijkt me ook wel wat voor Rune... Gelukkig is hij net jarig geweest en je breekt daar je nek al over het speelgoed. Prettige dag! Aad