zaterdag 25 oktober 2008

Zaterdagochtend 25 oktober 2008

Mogguh allemaal!

Uurtje later dan gewend, maar na zo'n nacht mag dat wel toch ? Lekker zonnetje buiten zeg, vandaag lekker van alles rommelen; een soort zaterdag er van maken: boodschappen halen voor lekker eten, naar Rune nog steeds voor z'n verjaardag (3 jaar.)

Verder....ik ben dus m'n trouwring kwijtgeraakt gisteren; hij was verplaatst naar m'n pink omdat m'n vingers steeds dikker worden, helaas tot noch toe met deze afloop. We hebben al overal gezocht, behalve in het DdH en in de vuilnisbak hier en de vuilnisbak bij m'n zwager in de viswinkel (oouuuuchhhhh....) dusssss ja, we moeten maar eens kijken hoe we dit verder op kunnen lossen :-(

In de loop van de dag meld ik me wel weer, fijne dag allemaal!

Jur

4 opmerkingen:

Unknown zei

fijne dag`

mo

Tijmen van Galen AV zei

de zon schijnt weer, prettige dag.
groet Tijmen

Nico faaij zei

Hoi Jur,

Have faith, ik was mijn trouwring eens een jaar kwijt. Moest hem in het ziekenhuis afdoen daar mijn dochter in de couveuse lag na haar geboorte. Werd er wel wat gek van maar was er van overtuigt dat hij ooit bij me terug zou komen. Ik belde elke week het ziekenhuis of ze hem hadden gevonden (ook al beloofden ze mij te zullen bellen). Na bijna een jaar heb ik heel mijn auto maar gestript. Stoelen gedemonteerd en ja hoor daar lag hij in de rails van de voorstoel ;-)

So, have faith!

Groeten, Nico

Barend zei

Hey, ik mis vandaag je avondpraatje. Ik hoop dat je toch een beetje een prettige dag hebt gehad, het weer was in ieder geval prachtig. Onze nieuwe dakramen deden prima werk. De komende nacht is een uurtje langer. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groet,

Barend