woensdag 29 oktober 2008

Woensdagavond 29 oktober 2008

Goedenavond allen!

Vandaag echt rustig gehouden! M'n moeder met stiefvader zijn langsgeweest en schoonzus Corine was hier om samen met Nick 't één en ander te ondernemen; die twee kunnen d'r wat van :-) Betty is met vriendin Leonie naar Scheveningen geweest om eens haar zinnen te verzetten; zonder portemonnee....erg handig ook!

Ik heb vanmiddag vrij lang geslapen, ik blijf toch vrij brak van die aanvallen een tijdje terug of zo, 't wil nog niet echt weg....'t zal ook met afgelopen nacht te maken hebben; 'k weet het allemaal niet. Wat ik wel weet is dat mijn interne klok weer op "vroeger" staat; oftewel 's avonds leef ik op. Ik heb in ieder geval een poging gewaagd onze trouwvideo van VHS over te zetten op PC, dat lukte qua beeld, maar niet qua geluid; ik zal er wel weer geen bal van begrijpen of zo :-(

Ondertussen zit ik me suf te denken wat ik voor m'n verjaardag zou willen hebben: nou....dat valt echt niet mee...er zijn wel wat dingen die ik zou willen hebben, maar daar moet ik even voor sparen zoals dat heet ;-)

Nu, zo maar eens proberen wél een nacht te slapen, dat zou wel weer lekker zijn! Welterusten allemaal en tot morgen!

Jur

1 opmerking:

Tijmen van Galen AV zei

Hee Jur,
Als je er niet uit komt kan ik de trouwvideo voor jullie op dvd zetten; incl. audio.
ziemaar,
gr Tijmen