donderdag 30 oktober 2008

Donderdagochtend 30 oktober 2008

Mogge allemaal! Het dreeg weer mis te gaan vannacht; 3:30 was ik er al weer.....maar gelukkig na vééél draaien toch weer de slaap gevat tot 7:30, Nick ook overigens die best wel eens veel vroeger wakker kan zijn. Het is een lekkere gure heldere dag op het moment, dat het zo moge blijven; lekker naar buiten en wandelen: energie opbouwen!

Het verjaardagskadoverhaal blijft een dillemma, maar er komt een beginnetje aan. Ik ben zowieso een brave CD koper, na afgelopen maandag mogen deze van Mike Stern eigenlijk niet ontbreken:

* Who Let The Cats Out?
* Voices

Ik denk dat Betty de regie heeft over de kado's, maar als zij iemand anders aanwijst daarvoor is dat natuurlijk ook een goed idee; ze heeft al zat te doen.

Zowieso heb ik 'm'n zinnen hierop gezet:



Verder weet ik het niet precies, zakken met walnoten zijn altijd welkomen (lekker en gezond, zeker nu) pakken met Lipton Green Tea gaan er goed in.

Doe verder maar een donatie naar deze mensen:

http://www.stophersentumoren.nl/nl/home/

Fijne dag allemaal!

Jur

(ps: ik krijg nu al commentaar hier, maar ik wil dit niet allemaal HEBBEN, maar ben aan het inzamelen om dit zelf aan te schaffen, het is aan jou om daar aan bij dragen, ik weet echt van gekkigheid niet wat ik moet vragen; sorry!)

1 opmerking:

Carla Yvonne Noomen zei

Hoi Jurrie,
Inderdaad een winterse dag. We hadden vanmorgen de rijp op de luiken. De laatste tijd horen we 's nachts de CV al weer af en toe aanslaan en dat is een signaal voor winter. De overvliegende ganzen trouwens ook. Heerlijk geluid maken die beesten. Dat ze daar vliegende voort ook nog tijd voor hebben heeft me altijd verbaasd. Het zal wel met de navigatie te maken hebben. In plaats van een TOMTOM.
Hoopvol dat je de aanschaf van een auto overweegt.... Of is het een miniatuurtje? Verder vandaag wat brandhout ingeslagen. Laten we gewoon op de stoep storten en dan met van die AH-tassen de boel het ruim in sjouwen. Hoort ook bij de winter. Een partij sneeuw ook maar dat wordt schaars. Het eerste jaar dat we in Rotterdam lagen kregen we ergens in maart een centimeter op 10 sneeuw. Zijn we een dag of drie niet van boord geweest bij gebrek aan een betrouwbare loopplank. Van die dingen.
Houd je taai!
Aad