donderdag 30 oktober 2008

Donderdagavond 30 oktober 2008

Hallo allemaal,

't Was een leuke dag vandaag. Vanmorgen kwam schoonzus Marga weer schoonmaken in huis, dat gaat meestal als een tornado, dus zijn we snel het huis uitgegaan :-) Betty wilde een jas en ik wilde toch eens kijken of ik ideeën op kon doen voor kados, dus hoe suf het ook klinkt: we zijn naar Alexandrium geweest (ja verklaar me maar weer voor gek), daar 't nodige bekeken, bakkie gedaan en veel buiten in de zon gelopen (je kunt daar ook naar buiten, echt waar....) 't was leuk, we zijn rond twaalven naar huis gegaan en hebben daar samen gegeten, vervolgens ben ik gaan rusten, wat echt nog steeds broodnodig is :(

Na een korte rust bakkie koffie en aan de slag gegaan met de trouwvideo: het is gelukt, 11 jaar oude VHS mét geluid :-) Schoonzus Corine was nog even voor ons langs de apotheek gegaan voor de chemokuur pillen; nu weet ik waarom je je maar beter kunt verzekeren, voor dat geld koop je een geinige middenklasser; doe maar eens een gokje wat dat spul kost!

Zonet hebben we lekker gegeten, braadkip uit de zak met 't nodige, yummie lekker! Nick gaat zo slapen, we kijken nog even Kabouter Plop en dan is het weer zover! Straks komt m'n broer Bert nog even; even bijpraten.

Voor nu alvast welterusten allemaal, ik hoop op een lekkere lange rustige nacht, ik wens jullie hetzelfde toe!

Jur

Geen opmerkingen: