zaterdag 11 oktober 2008

Zaterdagochtend 11 oktober 2008

Mogge allemaal!

Prima dag weer denk ik! We hebben lekker geslapen, ik heb vooral heel vast geslapen en gedroomd over Duplo (je komt er wel achter als je hier eens hebt gekeken ;-) Ik merk dat mijn lichaam weer meer van mij word, doordat de medicatie toch wat terug is geschroefd; ik voel weer spieren en spierpijn, m'n gezicht is iets minder dik en m'n tandvlees idem. Een kwaaltje van opkomend maagzuur is daarmee ook automatisch weer terug, zo zie je maar: met a bestrijd je b en met c kun je a weer bestrijden en zou je beter maar d in moeten nemen.....bijzonder spul allemaal, je kunt maar beter zonder....... .

Gisteren kwam Betty terug van een verjaardag, ruikend naar een open haard. Ik begreep dat daar fanatiek gewerkt is aan de deelname voor de Walk voor brains! Te GEK! Daarnaast hebben we een blender gekregen van mijn schoonouders: heel erg bedankt, dat krijgen had niet gehoeven!

Vandaag een rustige en zo te zien hopenlijk zonnige dag, in de loop van de dag heb ik nog wel wat te bloggen denk ik zo.

Groeten en tot snel!

Jur

Geen opmerkingen: