zondag 5 oktober 2008

Zondagavond 5 oktober 2008

Goedenavond allemaal!

Voor wie het nog niet gemerkt hebben: deze dag was een rustdag in alle zin van het woord, lekker met z'n drieën opladen voor wat er komen gaat en gewoon eens GEEN bezoek en telefoon, heerlijk. Lekker met Nick zitten spelen, beetje knoeien en luisteren en kijken naar het smerige weer buiten.

Bedankt allemaal voor de reacties vandaag ook (blog, sms, e-mail, noem het maar), Sabine ik kan me voorstellen dat zo'n avond bepaald geen makkie is, wéér zoiets raars wat om de hoek is komen kijken. Laten we ons gelukkig prijzen dat ik er nog steeds ben en hopen en bidden voor nog een aantal jaren dat we mekaar kunnen horen en zien én dat ik dat als de echt persoon Jurrie mag doen en niet met een persoonlijkheidsverandering!

Nick zit even in bad te spetteren, de hele dag door komt hij met het boekje van Chemo-Kasper aanzetten en wil het lezen (30 pagina's met plaatjes) er is nog een boekje onderweg over bestraling, ben benieuwd of dat net zo goed is! Verder verwacht ik vanuit het behandelende team van het ziekenhuis ook nog de nodige ondersteuning; we gaan het meemaken.

Zodadelijk gaat hij lekker slapen en wij hopenlijk ook weer, morgen D-Day!

Welterusten alvast en tot snel!

Jur

5 opmerkingen:

Judith zei

Hoi Jurrie en Betty,

Alvast heel veel sterkte of beter misschien (vanuit een positieve benadering) succes gewenst morgen!

"Fijn" dat Nick het begrijpt en dat er zulke hulpmiddeltjes zijn!

We denken morgen extra aan jullie!

Groetjes,
Judith & Alex

francisca zei

Hi B&J,

Veel meer dan sterkte wensen kunnen we verder ook niet maar toch,....Sterkte morgen!!

Verder ben ik super blij dat je nog met je muziek aan de gang bent. Wat er ook gebeurt, die muziek is niet vergankelijk zoals wij dat allemaal wel zijn! Goed bezig samen met Robin!

Grtzzzz,

Rob.

Trix zei

Hi Jurrie,

Via ma ben ik op de hoogte gehouden wat er de afgelopen weken gebeurt is. Het is een understatement om te zeggen dat het een schok is. Ik heb veel aan jullie gedacht en doe dat nog steeds. Veel sterkte en kracht voor morgen. In gedachten bij jullie.

Trix

Sander-L zei

Hey Jurrie en Betty,

Veel succes en sterkte vandaag bij opnieuw een nieuwe stap die jullie gaan zetten ! ! !

Ik hoop dat het resultaat de verwachtingen mag overtreffen !

Sander

Ad zei

GO FOR IT !!!