zondag 12 oktober 2008

Zondagmorgen 12 oktober 2008 deel II

Goedemorgen deel II allemaal :-)

Even een terugblik op gisteren nog, 't was namelijk een erg mooie zonnige dag! Daar hebben we uiteraard van genoten! Betty is met Nick naar de zwangerschapsgroep geweest van al weer 4 jaar geleden, nog steeds een leuke club schijnbaar ;-) Ondertussen was er een bijzonder samenzijn met Arco, Michiel, Matthijs en Barend op camp Teeuwen, een soort van ronde tafel conferentie waar ik nog wel eens op terug kom. Als afsluiter gingen we, jawel....., naar de Reeuwijkse plassen, wat eten en weer gezellig bij elkaar; was onwijs goed, ik heb er van genoten en volgens mij hebben we allemaal een lekker kleurtje gekregen daar, dus nu zie ik er nog minder ziek uit :-)

In de loop van de middag terug gekomen en samen met Betty een nieuwe fiets voor haar gekocht, aangezien de huidige erg klein is (inclusief het zitje voor Nick) en ze de laatste dagen veel meer op de fiets weg gaat met hem. Goeie zet, mooie fiets. Het is in zo'n winkel dan duidelijk dat mijn gezag jegens/richting Nick reduceert is tot weinig; zoveel tijd met vooral mama aan het roer is wel merkbaar..we hopen op beter tijden, toch ?

Vandaag weer een rustige, hopenlijk zonnige dag, weer lekker spelen met Nick.....we zullen het zien. Geniet ze!

Oh uhhh, vanuit de familie heb ik begrepen dat er al mensen zijn die mee gaan lopen met de Walk4brains en een flinke volle pot geld hebben verzameld, voor wie zich nog niet hebben opgegeven: doen! Lees ook hier:

http://stophersentumoren.nl/nl/nieuwsbrief/oktober08/

Jur

3 opmerkingen:

Unknown zei

goedemorgen!

Fijne dag vandaag!

mo

Carla Yvonne Noomen zei

Ha die Jurrie,
Op sommige dagen vliegt de tijd voorbij zonder dat je ergens aan toe komt, lijkt het wel. Vanmorgen laat opgestaan, ns het sap, de thee en de koffie vrienden uitgezwaaid die met hun schip aan de IJsselkade/Veerstal lagen, ze nog even gevolgd met het fototoestel, doorgefietst naar Waddinxveen om de post achter de voordeur van een squashmaatje te halen, weer terug onverhoeds nog een deel van luikenkap schoongemaakt en daarna kwamen er steeds lui langs die de laatste biertjes geconsumeerd hebben, en dat op zondag! De rest van de avond gaan we het cryptogram invullen...
houd je taai en tot de volgende reactie.
aad

Carla Yvonne Noomen zei

Ha Jurrie,

Nog een bijzonder stuk muziek waar wij vanmorgen op stuitten,
ik wil het je graag laten horen.
http://www.youtube.com/watch?v=ldPf3yqq3-8
Het raakt me enorm wat deze man speelt, minimal maar met passie!
ben benieuwd wat jij ervan vindt

Carla