zondag 12 oktober 2008

Zondagavond 12 oktober 2008

Goedenavond allemaal,

't Was vandaag geen lekkere dag om eerlijk te zijn. Grieperig gevoel...hoe kan het ook anders met zoveel zieke en kwakkelende mensen om je heen :s Na een aantal dagen samen te zijn geweest, merk je ook dat we zelf meer toe zijn gekomen aan het nadenken wat er nou eigenlijk aan de hand is......en dat is niet mis ! Het dringt stukje bij beetje tot je door... dat werkte ook nogal mee.

Desondanks blijven we gewoon knokken, m'n lichaam voelt in ieder geval een stuk beter na het verminderen van alle pillen, ik zit nu onder de 10 per dag zo ongeveer. Het slapen gaat al wat beter, nu die weerstand nog!

Verder nog even over de Walk4brains oproep. In ieder geval mijn schoonouders, een schoonzus en een nichtje lopen mee, ze hebben al een aanzienlijk bedrag bij elkaar als ze de tocht volbrengen en ik kreeg de oproep door van m'n schoonouders hun gegevens te vermelden op mijn weblog om van te voren te storten; dat is fenomenaal, maar die ga ik hier maar niet én publique melden (om hun privacy een beetje in ere te houden), dus mijn verzoek is om je even bij mij te melden. Wil je dus mijn schoonouders steunen: ze gaan dus zonder meer de tocht volbrengen, meld je even via e-mail bij mij: jteeuwen apestaartje xs4all.nl, met onder andere je voor en achternaam, dan geef ik dat door aan hen zodat zij het verder met jullie kunnen afhandelen (welk bedrag je wilt storten etc.), zo heeft niemand last van ongewenste reclame of contacten.

Het gaat om deze:

http://stophersentumoren.nl/nl/nieuws/walk4brains/

Dus, wil je ze sponsoren: mail mij met je naam, ik mail dat door aan m'n schoonouders en jullie kunnen het verder samen afhandelen. Doe het snel, 1 november is de loop al.

Voor hen die zelf willen lopen, check ook deze:

http://stophersentumoren.nl/nl/nieuws/walk4brains/

Laat even weten of je mee doet, ik vind het ook prettig om er van te horen!

Jur

1 opmerking:

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.