maandag 13 oktober 2008

Maandagochtend 13 oktober 2008

Goedemorgen allemaal!
Uurtje te laat, ik heb even uitgeslapen na een dramatische nacht, bleeeeh echt slecht geslapen :-( Grieperige gedoe)

Ik zie dat ik onderstaande niet zo erg handig heb gedaan, het lijkt me handiger als je gewoon even direct mailt naar m'n schoonouders: a.vander.toorn apestaartje scarlet.nl

Verder lijkt deze dag NU AL zonniger dan gisteren en voel ik me ietsies minder grieperig, we zijn vandaag met z'n drieeën, we gaan proberen er een leuke dag van te maken :-)

Pluk de dag!

Jur

3 opmerkingen:

Unknown zei

ha ha daar ben je eindelijk.. lekker uitgeslapen? genieten maar van het zonnetje!
Fijne dag met z'n drietjes

mo

Carla Yvonne Noomen zei

Hoi Jurrie,

Wij zijn altijd laat 's morgens maar begonnen ons ook wel een beetje ongerust te maken...
Weet niet waar je de zon vandaan haalt maar hemelsbreed kan een kilometer soms al veel schelen. Wij zitten hier met een soort mistige atmosfeer waarvan we hopen dat ie flink gaat optrekken. Hoop dat jullie de dag prettig doorkomen en Nick het naar zijn zin heeft. Twee ouders per kind is soms wat veel!

Tot de volgende reactie!

Aad

Barend zei

Hey Jur,

Gewoon maar even een berichtje zodat je weet dat ik nog steeds 6x per dag even gluur waar je uithangt ;-)

B.