maandag 13 oktober 2008

Maandagavond 13 oktober 2008

Goedenavond allemaal!

't Was weer een enerverende dag vandaag. We kwamen lekker traag op gang, laat d'r uit, laat ontbijten en laat iets gaan doen. In de loop van de middag hebben we de noodzakelijke boodschappen gehaald. Na terugkomst heb ik me gewaagd aan een telefoontje naar Daniel den Hoed en raad eens......geen antwoorden dan alleen een datum: 20 oktober, maar wat ? Geen idee, ik had wederom dezelfde arrogante dame aan de lijn die haar naam ook niet wilde noemen, met als enige dat ze volgens hun regels werken en daar verder niet van af wijken; oftewel de verwijzend arts moet contact opnemen met mij over de stand van zaken en niet zij. Ze was ook niet van plan uit te leggen wat de regels dan waren en na wat zoeken heb ik ze wel gevonden:

http://www.erasmusmc.nl/radiotherapie/verwijzers/aanmeldprocedure/

Dit is dus waar het over gaat, ik snap dit ook, maar waarom kan dit niet gewoon worden uitgelegd en DUURT HET ZO LANG!? We zitten nu al op een week of 7 of zo, dit zou ondenkbaar moeten zijn in nederland, zeker met een snelgroeiende hersentumor !? Ik heb de arts van het HAGA nog maar een keer geprobeerd, die belt morgenochtend hopenlijk terug met meer info.
Enfin, je voelt 'm al, ik voel me vandaag in ieder geval wel weer lekker, maar dit is wel weer een domper hoor, morgenochtend hopenlijk meer.

Indien er nog mensen zijn die de walk4brains willen doen: ga ervoor, er zijn toch wel redelijk wat aanmeldingen inmiddels, daar zijn we erg blij mee. Daarnaast zijn er nog veel meer wandelaars die zich melden, dusse.....schoenen uit de kast en er voor gaan: hop!

http://stophersentumoren.nl/nl/nieuws/walk4brains/

Fijne avond allemaal en tot morgen!

Jur

Geen opmerkingen: