dinsdag 14 oktober 2008

Dinsdagochtend 14 oktober 2008

Goedemorgen allemaal!

Lekker geslapen vannacht, zelfs wakker gemaakt vanmorgen ;-) Ik ben nog even kort blijven liggen, terwijl ik beneden een onwijze keetzooi hoorde :-) Nick en mama die samen ontbeten en de duplo trein die nog even aan de gang geholpen werd ;-)

De zon schijnt op het moment NIET, ik hoop echt dat ie dat wel gaat doen, al ware het maar in figuurlijke zin wat de Daniel den Hoed betreft.

Als het goed is word het een rustige dag vandaag met weinig activiteiten, Nick is lekker naar Rune spelen en wij zien het verder wel!

Inmiddels zijn er al de nodige aanmeldingen binnen voor de walk4brains en heb ik via het forum van adadepot http://www.adadepot.com/forum/ waar ik de administrator van ben de nodige giften binnen gekregen voor de stichting http://www.stophersentumoren.nl/, dat is natuurlijk te gek!

Ik wil herhaaldelijk oproepen mee te lopen op 1 november óf het initiatief van mijn schoonouders te steunen, hier wat links:

http://stophersentumoren.nl/nl/nieuws/walk4brains/

a.vander.toorn apestaartje scarlet.nl

Fijne dag toegewenst!

Jur

2 opmerkingen:

Unknown zei

heb het zonnetje richting gouda gestuurd, hij schijnt hier in zoetermeer wel al....

fijne dag
mo

Carla Yvonne Noomen zei

Ha die Jurrie, goed idee om Nick naar Rune te sturen! Ik heb het stel al een paar keer meegemaakt en ik heb definitief het besluit genomen geen KDV of zoiets te beginnen...
Aan bakboordzijde van het schip zie ik op dit moment vrij blauwe lucht dus het komt goed met de zon. Die schijnt bij ons door de ramen in het dak/luikenkap waar een hele partij bladeren op ligt. Herfstig beeld, redelijk prettig zolang het niet regent. We hebben al partijen blad over boord geveegd, dat hoort blijkbaar bij het schippersleven. Over de lange periode die verstrijkt voor je echt behandeld gaat worden: soms denk ik wel eens, het gaat zo toch goed, maar dat zal wel al te optimistisch zijn.
Prettige dag ook namens Carla.
Aad