maandag 10 november 2008

Dag 6: Maandagochtend 10 november 2008

Ja, en alweer te laat. 't Was een roerige nacht, de hele tuin ligt op z'n kop (stoelen en andere rommel ligt overal en nergens), Nick was wat verkouden en zo bleven we lekker bezig met z'n allen en dus later uit bed, sorry dat jullie zo lang hebben moeten F5'en.

Het valt me alleszins mee met de chemo tot nu toe, ik ben alleen in de middag meestal een beetje ziek ervan, voor de rest voel je het best wel hoor, maar nogmaals; als het hier bij blijft...teken ik daar voor! Zelf slaap ik nu wel beter, ik zou willen dat we dat alledrie eens in ieder geval een week eens deden, dat geeft ook flink veel energie en vitaminen!

Vanmiddag gaat Barend mee naar Rotterdam, 't is midden op de middag, dus daar blijft weinig van over.

Nu, fijne dag allemaal en tot later deze dag!

Jur

(P.S.: Sandy gefeliciteerd met je verjaardag, dat je maar oud en gelukkig mag worden!)

3 opmerkingen:

Unknown zei

succes maar weer vandaag.. waai niet weg!! hier in zoetermeer stormt het nog behoorlijk!
doei
mo

Anoniem zei

Hallo Jurrie,
we volgen je blog, succes met alles!
groetjes, Annemieke

sandy zei

Dank je wel, lieve Jurrie.