maandag 10 november 2008

Maandagavond 10 november 2008

Zo, er zit weer een dag op, we zijn gesloopt en gaan nu al slapen. Het ging allemaal goed vandaag, maar de medicatie in mijn geval en de slechte nachtrust in ons beider geval begint z'n tol wel een beetje te eisen zo af en toe (ja sorry, toch een klaagzang soms hoor.....) De aanstaande nacht word ook een korte, we moeten vroeg op, ik moet vroeg eten om vervolgens een uur lang niets te eten en dan de chemo in te nemen en vroeg af te reizen naar Rotterdam; hopen op GEEN files. Het voordeel van vroeg is wel dat je een wat langere dag voor je hebt, ik hoop wat meer energie te hebben dan.

In ieder geval even kort naar de zaak nadien, daar een bakkie doen en de gebruikelijke etcetera's :-) Verder heb ik eigenlijk weinig te melden, ik merk dat het soms wat minder spannend is en soms helemaal niet Jurrie; kan kloppen, er is niet altijd iets enerverends te vertellen.

Nou, welterusten allemaal en tot morgen!

Jur

3 opmerkingen:

Willy zei

Heeej Jurrepur!

Naja zeg, minder spannend, tis al bizar genoeg vind je niet?!! Voor meer spanning en sensatie moet men maar naar Peter R de Vries oid kijken. Ja toch!! Ik hoop van harte dat jouw verhalen supersaai gaan worden, dat zou betekenen dat jouw toestand -voor zover mogelijk- redelijk stabiel is... In ieder geval is de chemo, naar wat ik uit jouw verhaal opmaak, momenteel dragelijk. Het zou heerlijk zijn als je kunt blijven genieten van die heerlijke visjes enzo. Heb je trouwens helemaal geen beperkingen, wat eten betreft? Wel prettig dat je de weekenden niet hoeft, lijkt me. ff rustmomenten inbouwen...mja, die pillen gaan toch gewoon door?
Vorige week zaten we in 't Reeuwijkse hout te schranzen. Was leuk he! Ook superleuk al die foto's.
Nu op naar de verjaardag van Nick! Hebben jullie al n idee hoe je die dag wilt gaan invullen? Daar heppie nog ff de tijd voor om je daarover te beraden.
Ik ga nu aan de koffie die Kees voor me heeft gezet. Via de babyfoon kunnen we ondertussen genieten van Lerato's serenade's, waarmee ze zichzelf in slaap zingt. Echt genieten met die meid!

Een dikke knuffel voor jullie drietjes vanuit de Flevopolder!

Groetjes, Willy.

arco zei

Jonghie,

Helemaal met Willy eens! Word jij maar lekker saai, dan doe ik wel druk voor 2 man;-)En rusten jullie voor zo ver mogelijk lekker uit.

Arco.

Frans Kegge zei

Hoi Jurrie, na even wat zoeken denk ik dat ik ook kan bloggen, of heet dat anders. (in de hoop dat dit bericht aankomt). Je hoort (haast) niets van me, maar dat neemt niet weg dat we (alle medewerkers van de zaak) steeds aan je denken. En zeker deze blog / website is erg handig om te lezen wat je zoal allemaal meemaakt. En natuurlijk krijgen we steeds een update van Betty. Bij deze wil ik je toch persoonlijk heel veel sterkte wensen met de gehele toestand en laten weten dat we steeds aan je denken. Hou je haaks! Met vriendelijke groeten, Frans Kegge. ps groetjes uiteraard aan Betty.