dinsdag 11 november 2008

Dag 6 of 7 ? Dinsdag 11 november 2008

Sorry, sorry, sorry! "Mijn wijsvinger is bijna korter geworden dan mijn pink van het F5'en" was een reactie vandaag, offe: "hij is toch niet heel erg ziek vandaag ?" Nou nee, gelukkig niet, ik voel me nog steeds best wel goed eigenlijk, uiteraard ben je ziek, maar niet zo ziek dat ik de ganse dag op bed moet liggen: gelukkig maar!

Sorry, maar het was erg druk vandaag. De rit Rotterdam breekt zowieso de dag flink in stukken (drie uur ben je wel kwijt ongeveer), vanmorgen moest ik er 6:45 uit om snel te eten, want vanaf 7:20 mocht dat niet meer (uur vóór de chemo), vervolgens 8:20 chemo innemen en opgehaald door de taxi, die moest nog een "klantje" ophalen in Moordrecht. Zowieso is rond 8 á 9 uur een linke tijd met files, maar het viel allemaal mee. Daar aangekomen ben ik vrijwel direct geholpen en konden we weer gaan; er lag nog een enorm lange dag voor ons open, geweldig :-)

Allereerst ben ik afgereisd naar de zaak met Betty. Ik had een afspraak met iemand en er was een jarige te feliciteren (waar het gebak was is nog even een raadsel....) Het was goed om daar weer even te zijn, als ik daar weer terugkeer om aan de slag te gaan, kom ik in een radicaal andere omgeving terecht, pfew! Nadien huiswaarts en even lekker gaan rusten, geen lunch dit keer; dat rust/slaapt ongemakkelijk (door die dikke buik) en ik word een stuk minder beroerd wakker daardoor. We zijn vervolgens de stad in gegaan, dat plan had ik gisteren al gesmeed; ik merk heel duidelijk als ik ga hangen of toegeef aan vermoeidheid op het moment ik me slecht voel ik me alleen maar beroerder ga voelen; niet doen dus is het credo.

Om te beginnen had ik op deze manier m'n minimale beweging van deze dag direct binnen, hebben we ergens wat gegeten wat voor ons de lunch én avondeten was en hebben we het prima naar onze zin gehad; gewoon eens even niet over het hele circus hebben, maar proberen normaal samen iets te ondernemen. We hadden een aantal pannen die aan vervanging toe waren (teflon laag versleten, afgebroken oren) die zijn vervangen. En we hebben Adriatika geplunderd, geweldige winkel met hele lekkere en gezonde dingen! Olijfolie, kruiden en specerijen, feta, Turkse yoghurt, pesto en ga zo maar door....alles in één winkel! Nu nog leren koken, hehehehe :-) Vervolgens na een paar slopende uurtjes zijn we huiswaarts gekeerd en hebben we een bakkie gedronken etcetera.

Nick was de hele dag bij Rune, die hebben we samen opgehaald rond half 7, hij had een knalrood hoofd van enthousiastme toen we binnen kwamen, hij was er tenslotte ook al een lange dag. We hebben nog even een bakkie gedaan (Aad en Carla waren er ook, gezellig, jeweetwel: Anthonetta. Eenmaal thuisgekomen hebben we ook nog een spelletje met Nick gedaan, ditkeer geen Halli Galli, maar iets anders....hoehetookmagheten. Hij leek onvermoeibaar. Tante Cobie kwam voor de was en heeft Nick ook naar bed gebracht, m'n broer Bert en schoonzus Marga kwamen ook nog even en nadien ging het lampje toch wel een beetje uit: drukkkkkkeee dag!

Dus, nogmaals sorry voor de lange stilte, ik beken schuld :-) Ik wens jullie allemaal een fijne nacht toe en tot morgen!

Jur

2 opmerkingen:

Ad zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ad zei

ey jullie ! was goed jullie weer ff te zien gisteren. Top om te lezen dat jullie zo intens kunnen genieten van de (ogenschijnlijk) 'gewone' dingen. Daar kunnen "gezonde" stervelingen nog heel wat van leren... n-joy !

12 november 2008 7:54